Tweedehands aangeboden of gezocht


#1

tweedehands aangeboden of gezocht

dit zou ook heel handig zijn


#2

Welkom op de site!

Groetekes, Sje


#3

Hier zijn andere handige sites voor !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#4

ben ik met je eens ansje maar toch zie ik het op andere fora’s ook dat ze een klein marktplaatje hebben.

ik vind het soms leuker op via een forum iets over te nemen dan via mp.

gr christa


#5

Persoonlijk lijkt het mij ook wel leuk… maar … ik ben geen moderator dus denk dat we het toch via mp zullen moeten doen

Lilypie In verwachting Ticker


#6

Ja maar dat zou toch tegen de regels van geen reclame voor eigen producten maken ingaan??

Groetjes,

Michèle


#7

ansje ??? hahaha denk dat je mij Asje bedoeld. Ik denk inderdaad dat de regels met betrekking tot reclame ed dan lastiger zijn + dat je wellicht alleen mensen op de site krijgt die iets willen kopen/verkopen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#8

je kunt ook je forum zo instellen van eerst voorstellen en dat ze daarna de rest van het forum kunnen zien en je merkt gauw genoeg als je een lezer hebben of sireus iemand. ik heb zelf een forum gehad en wij hadden hem niet open staan je moest bij ons je eerst voorstellen voordat je meer kreeg te zien vandaar dat ik het weet.

gr christa


#9

ik vond het juist prettig om eerst een tijdje mee te lezen voor ik me inschreef
en volgens mij zijn er meerdere die eerst een tijdje meelezen voor ze hun vraag stellen dus dat zou heel jammer zijn om dat op slot te zetten.
en in mama´s hoekje kan je altijd even vragen of iemand nog iets heeft wat jij nodig hebt zoals nu gebeurd met bonkie´s

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag