Tweede babyfoon?


#1

Hoi allen,

ons 2e kindje wordt in juni verwacht (vaderdag) en onze oudste is dan 13 maanden. Voor haar hebben we nu een babyfoon op haar kamertje. Maar die slaat niet altijd aan. Als ze wakker zachtjes ligt te kletsen hoor ik dat niet via de babyfoon, soms wel door t plafond heen naar beneden toe (als t stil is in huis). Komt omdat er een ‘gat’ naar haar kamer toe is waar leidingen doorheen lopen.
Maar als ze s avonds huilt en tv staat aan, dan heb ik dus wel de babyfoon nodig.
Hoe doen jullie dat, een 2e babyfoon aanschaffen voor 2e kindje? Of krijgt de baby de babyfoon en ligt de oudste zonder?
We vragen ons t gewoon af en zijn er niet helemaal over uit. Op de babyfoon die wij hebben (slechts 2 kanalen, philips) kan geen ‘extra unit’ geplaatst worden.


#2

Wij gebruiken de babyfoon thuis bijna nooit meer, alleen als ik buiten ben.
En als ik bij mijn moeder in de winkel werk (naast het huis, maar wel vrijstaand) dan ligt zij vaak te slapen in huis, en dan hebben we natuurlijk wel altijd de babyfoon aan. (helaas iemand in de buurt ook, dus soms horen we het verkeerde kindje, ga je kijken en dan slaapt ze gewoon nog. Hahah)

Tja nu is ze bijna nooit wakker hoor, maar als ze dan een keer huilt duurt het soms even voor we haar horen. Maar je hoeft toch ook niet voor elke kik meteen naast dr bedje te staan.
Ik zou dus geen tweede babyfoon aanschaffen hoor.

Als de kamertjes naast elkaar zijn kun je misschien ook de deuren openlaten, en de babyfoon op de kamer van de baby zetten, of op de gang. Zodat je ze beide kan horen.


#3

Wij hebben wel een tweede babyfoon aangeschaft, aangezien Luka nu op zolder slaapt. Sowieso kunnen we beneden zonder babyfoon niet horen wat er boven gebeurt, er zitten 3 deuren tussen namelijk.
Mocht je een tweede babyfoon aanschaffen, moet je opletten dat de kanalen elkaar niet gaan storen. Anders doen ze het nog niet, of hoor je een kindje wat 100 meter verderop ligt…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers


#4

als we al 2e babyfoon kopen dachten we aan gewoon dezelfde (philips avent). In de hoop dat de 2e zelfs op dezelfde ouder unit zou kunnen. Maar of dat zo werkt weet ik eigenlijk niet.
Tja… en aan de andere kant denk ik nu: ach we zien wel… eerst maar eens proberen met 1 babyfoon. Nu weet ik vaak ook wel hoe lang de oudste ongeveer slaapt en ga dan eens kijken of ze wakker is. Even spelen in bed is geheel niet erg…


#5

Gekocht is het zo hoor! Je kan idd gewoon even aankijken hoe het gaat met 1 babyfoon. Het zou ook zonde zijn als je er eentje koopt en hem niet gebruikt…
Het geld kan je straks hard genoeg gebruiken!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers


#6

Avent heeft babyfoons waar meerdere kinderunits op kunnen maar dan zou je even moeten googlen of jij zo 1 hebt. Als je er een andere bij gaat kopen, een DECT telefoon stoort niet op anderen!
Wij hebben zelf wel een 2e erbij gekocht. Gebruik bij mijn dochter de babyfoon niet zo vaak, maar vind het wel prettig hem aan te zetten als ze ziek is bijvoorbeeld.
Groetjes Nancy

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers


#7

Wij hebben de babyfoon bij de jongste aanstaan. Maar als de oudste zich goed laat horen dan horen we dat ook via deze babyfoon…


#8

Jij loopt hier lekker reclame te maken he… Dit is al het tweede topic waarin jij deze babyfoon aanprijst…

Groetjes

Gewijzigd door - goudvisje20 op 12 Mar 2012 12:45:47


#9

We hebben wel 2 babyfoons. Het voordeel bij de babyfoons die ik gebruik is dat ik op afstand ook een muziekje kan aanzetten.
Maar de keuze is aan je zelf en zoals eerder gezegd is een 2e is zo gekocht


#10

Oplettende goudvis!

Groetjes Manderijn.


#11

@Manderijn: Haha!

Jullie reageren op een heel oud topic die iemand alleen naar boven heeft gehaald doordat diegene er reclame in heeft gezet

Groetjes

Gewijzigd door - goudvisje20 op 12 Mar 2012 09:20:06


#12

Goudvisje, de berichten met reclame zijn weggehaald, jij bent nog de enige die reclame maakt nu in het bericht waarin je de reclame geciteerd hebt.

Foei jongedame!!!

Groetekes, Sje


#13

@Sje: Weggehaald!

Groetjes


#14

Haha,

Volgens mij hebben we de grootste reclame maker voor de tickerfactory.com gevonden hier…

Xxx Sanny

Fier en trots op onze kindjes, prachtig en schoon, kirren zij door de babyfoon

Gewijzigd door - sanny123456789@hotmail.nl op 19 Mar 2012 19:21:03


#15

Hmmm juist ja… Je bent zeker blond ofzo? Als je goed kijkt zie je bij elke ticker van welke site dan ook de reclame er bij staan
Dat kan je niet weghalen muts!

Groetjes