Twee kinderen omgekomen bij brand

AMSTERDAM - Twee kinderen zijn zaterdagmiddag om het leven gekomen bij een brand in een woning boven café De Kom aan de Stationstraat in Boxtel. Het gaat om een driejarig meisje en een baby van een half jaar oud.

De 40-jarige vader en 33-jarige moeder van de kinderen (een jongen en meisje) waren ook in de woning toen de brand rond 13.00 uur uit brak. De vader bracht direct het oudste kind van bijna 4 jaar (een jongetje) veilig bij de buren. De man dook het brandende huis weer in om de rest van zijn gezin te redden, maar hij kwam niet meer buiten, liet een woordvoerder weten.

De brandweer haalde het gezin uit de brandende woning en reanimeerde hen buiten. De kinderen overleden ter plaatse. De ouders zijn in zorgwekkende toestand naar het ziekenhuis overgebracht.

Hulpverlening heeft familie, vrienden en buurtbewoners opgevangen. Vier brandweermensen raakten lichtgewond. Volgens een woorvoerder was het vuur rond 14.00 onder controle. De brand is niet overgeslagen naar andere panden.

De ouders van de kinderen zijn de exploitanten van het café dat in het centrum van Boxtel ligt.

Da’s pas erg zeg
Je kids willen redden…en het lukt niet…brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 03 Dec 2005 20:01:47

bah bah bah

wat een verschrikkelijke gebeurtenis. Wordt echt al misselijk als ik het lees moet er niet aan denken,
Je kinderen niet kunnen redden dat is toch verschrikkelijk!!

veel liefs mignon

Verschrikkelijk dit, hier zijn geen woorden voor

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Ik brand een kaarsje voor ze vanavond.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Krijg altijd kippenvel van dit soort berichten. Je moet er toch niet aan denken dat zoiets je overkomt.

Inmiddels is bekend geworden dat de moeder ook overleden is.

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)

man van m’n vriendin is brandweer en heeft daar geblust dus
Verhaaltje klopt alleen niet helemaal volgens mij, want moeder is omgekomen en het oudste en jongste kind ook, dus alleen vader en het kindje van 2 zijn nog over, wat een ramp he
Je ergste nachtmerrie…

Groetjes Nathalie & Co

mag ik effe oor en oog kleppen

groetjes Kim, mama van

en

Had het bericht gezien gister avond, mijn maag draaide zich om. Je moet er niet aan denken … Je ergste nachtmerrie.

Daar draait je maag van om.
heb er verder geen woorden voor verschrikkelijk gewoon.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Nou dames dan ga maar zitten voor je verder leest…

Vader is inmiddels ook overleden, dus alleen het 2jarig kindje is nog over

Groetjes Nathalie & Co

Ik las het inderdaad net ook. Wat een drama he?! Je moet er niet aan denken dat het je ooit overkomt.

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)

Huh?? En ik zit nog geen minuut geleden te lezen dat die man nog kritiek ligt!
Op de internetpagina van de Telegraaf.
Nou, die lopen ook achter dan.
Jee zeg, alleen dat meiske van 2,5 jaar nog…geen pappa, mamma en 2 broertjes/zusjes meer
ERG!!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Ik hoorden het net bij een nieuws aankondiging.

Wat verschrikkenlijk zeg moet er niet aan denken.

Zielig hoor

veel liefs mignon

oh jezus wat vreselijk!!! hier heb ik echt geen woorden voor! brrr gben ik echt niet goed van!

liefs jessica, &

gisteravond is ook de vader van het gezin overleden… brrrrrrr ik zit met kippenvel op mijn lijf!

Tries