Hoi meiden,
Vandaag twee keer schrik voor mama…eerst zit moppie lekker op mijn schoot rechtop op een ligaatje te knabbelen en opeens kijkt ze mij verschrikt aan. Haar ogen worden nog groter en ik zie er paniek in opwellen. Heel eng gezicht. Ze wordt rood en slikt heel moeilijk iets door. Dan gaat ze huilen. Goed teken altijd want dan krijgt ze nog lucht gelukkig. Toen gauw met mijn vinger in haar mond en de liga van haar verhemeltje en huigje afgeplukt. Ze moest er gewoon van huilen, zo zielig. Dan was schrikken zeg. Ik bleef heel koel toen het gebeurde en dacht alleen ok wat doe ik nu? Ik heb geleerd met vinger in mond, kloppen op rug en als heel erg op d’r kop houden en kloppen. Nog meer tips?? Daarna voelde ik de adrenaline pas…
En daarna ging ze lekker naar bedje toe. Ik probeer wel eens even mee te gaan naar boven om een beetje bij te tanken maar gek genoeg gaat is ze dan nou net niet moe genoeg Dit keer ook dus ik liet haar maar even rommelen en kletsen. Na een tijdje ga ik dan kijken, leg haar weer recht want inmiddels verhuist ze het hele bed door, doe haar muziekje nog een keer aan en dan gaat ze, meestal, lekker slapen. Kom ik die kamer binnen ligt ze op haar buik! Nou ja! Weer op haar rug gelegd. Na 10 minuten was het stil, even kijken, was ze in slaap gevallen…op haar buik! Nou goed laat dan maar, het zal nu niet zo’n kwaad meer kunnen. Helaas blafte de hond en was ze meteen weer wakker, op haar buikje slaapt ze dan dus niet meer verder.
Rare meid mama zo laten schrikken vandaag!
groetjes,
Wendy