Tutten kapot bijten

Doen jullie kindjes dat ook, de tutten kapot bijten, of heb ik zo’n dwars kind

Heb er net maar 3 besteld van difrax voor 18 maanden en ouder speciaal voor kindjes die ze kpot bijten, nu maar hopen dat die een langer leven beschoren zijn

Wordt anders duur grapje zo En zonder speen werkt nog niet.
Kijk zijn drinkflessen heb ik weggegooid omdat hij het daar oo bij deed maar ach germ zijn tutties zijn heilig in bed

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Nee, Erik doet het niet. Misschien is Dylano boos omdat je z’n flessen hebt afgepakt en neemt 'ie op deze manier wraak?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik denk dat je een dwars kind hebt!

Nora doet het niet, of laat ik het zo zeggen: Het lukt haar niet! Ze kauwt er soms behoorlijk op, maar echt stuk krijgt ze ze niet. We hebben bibi spenen.

Hopen inderdaad dat die speciale gaan werken!

liefs

Tja word hier ook wel gedaan, dan moet ik ze dus weggooien, zo verslijt ze er 3 in de maand die met water erin gaan iig langer mee omdat bij die tutten de tanden en kiezen eigenlijk niet op elkaar kunnen, maar die 3 die ik uit NL had meegenomen heeft ze er toch al een van gesloopt, die van mij zijn van DiDi!
Tja dus nu weer in Malawi tutten zoeken (nachtmerrie)

Die van bibi knauwt hij dus kapot
Ook al 2 van difrax die ik nog had liggen maar oke dat waren niet die extra stevige van difrax

Bibi heeft geen extra stevige tenminste die kan ik niet vinden, dus vandaar nu difrax. Maakt hem tegenwoordig niet zoveel meer uit.

3 in de maand, lekker vooruitzicht zucht

@Mriek je zou het bijna denken maar hij deed het daarvoor al

Liefs Michelle

Oh. Ik vond mezelf nog wel zo slim, haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Die tutten van DiDi die met water gevuld zijn vanaf 18 maanden zijn verkrijgbaar bij de Etos! Daar heb ik ze vandaan! Zijn opzich niet extra sterk, maar ze kunnen de tanden gewoon niet meer op elkaar zetten om de tut door te bijten omdat er water in zit zegmaar!

Hier ook geen tuttenbijter. Wel der papspeen van der fles, die heeft dan ineens een heel groot gat en dan is der pap heel snel op.

Groetjes,

Michèle

Jack deed het ook; gek werd ik ervan. Ik heb nu ook de massieve speen van Difrax ( die jij nu besteld hebt) en dat werkt een stuk beter. Ik blijf controleren en na een maandje ofzo is hij toch een beetje kapot aan het gaan. Met het krijgen van zijn laatste kiezen was het ook weer een waar slachtveld hier…
Die massieve spenen lijken mij trouwens helemaaaaal niet fijn, ze zijn onwijs hard. Maar Jack maakt er verder niks van dus prima toch?

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

rico deed dat ook maar ik heb altijd al van difrax tutjes,
dady’s choice.
en nu heb ik sinds de vorige kapotte tutten die ene gekocht idd dat ze niet kapot gebeten kunnen worden weet zo even niet meer hoe ze heten
maar sinds dien in ieder geval geen kapotte speen meer gehad
hij knarst er ook echt op he,
alsof hij aan het knarstanden is alleen dan op zijn speen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Thoby kauwt wel op zijn speen maar heeft nog geen kiezen dus erg ver komt hij niet

Tot nu toe gewoon tutjes van de hema hier…Ben benieuwd of hij net zo’n kauw monster wordt als sommige van jullie! hihi!

Groetjes
Margot

Ben toch blij dat Dyalno niet de enige is

Die van didi ken ik niet zal er eens op googlen

Liefs Michelle

maar tot nu toe is die van difrax toch ook niet gesneuvelt michelle? de anti kapot bijt speen dan

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Die heb ik nog niet Inge duurt 5 werkdagen, kon ze hier in de winkels nergens vinden die vanaf 18 maanden, Woon je ook in een grote stad

Liefs Michelle

Hoi,

Bij ons werd er ook flink gebeten op de speen en dan kon je ook snel een nieuwe kopen.
Wij zijn dus snel gaan leren om uit een tuitbeker te gaan drinken.
Dit ging eigenlijk vrij snel goed en we waren af van die flesjes.

Als de tuitbeker niet lukt kun je proberen om uit een gewone beker te leren drinken. Met hulp natuurlijk.
Onze oudste dronk met 3 jaar nog uit een flesje en af en toe tuitbeker en de jongste dronk al met 1 1/2 jaar uit een tuitbeker en met 2 jaar zelfstandig uit een beker.

Groetjes Lisan.

Het gaat hier om de fopspenen, zijn flessen heb ik al weggegooid. Hij drinkt nu uit een tuit en gewone beker, met veel gemor

Liefs Michelle

@ Michelle: Sorrie verkeerd gelezen. Ik dacht dat het om de spenen van de fles ging.
Die kunnen namelijk ook flink stuk gebeten worden.

De fopspeen werd hier ook stuk gebeten.
De oudste die was 3 en had er nog een. Op een gegeven moment was ik het zat om er steeds een te moeten kopen en heb ik haar gezegd dat er geen spenen meer te koop zijn voor 3 jarigen en ouder.
Hier trapte ze in en was er zo aan gewend zonder te moeten slapen en ging op haar knuffel sabbelen.

De jongste had eerst ook een speen, maar moest er steeds uit omdat ze dan wakker werd en dan kon ze haar speen niet vinden.
We sliepen er slecht van, doordat we er s nachts een aantal keren uit moesten en toen mee gestopt.
Was heel verbaast, maar vond het eigenlijk wel prima zonder.

Groetjes Lisan.

Help!!!

Dylano had net de tut van difrax ook kapot gebeten die ze dus niet kaopt zouden bijten
Nu weet ik even niet wat wijsheid is, toch weer zo’n speen? Heb hem net van de bibi af die hij in 1 week kapot bijt of toch weer een bibi omdat ze daar iets makkelijker op zuigen.
Hij is nu nog steeds wakker omdat hij maar 1 speen heeft normaal heeft hij er 2 met de ene in zijn mond en de andere in zijn hand. Het is niet dat hij ligt te huilen ofzo ant hij ligt gezellig te kletsen

Wat zouden jullie doen?
wanneer zijn die kiezen door!!!

Liefs Michelle

Lastig! Erik begint er inmiddels trouwens ook mee. Misschien is het toch een teken dat we ze de speen moeten gaan afleren?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Inderdaad lastig Michelle…
Seth bijt zijn speen niet kapot, dus dat probleem heb ik niet.

Ik snap wel dat je er moeite mee hebt, als je het hem af moet gaan leren, ik bedoel als hij iets ouder is kan je het toch beter uitleggen.

Wanneer heeft hij nu nog een speen?

Liefs, Anne