Tutlapje kruidvat


#1

Helaas heb ik geen foto maar dit tutjelapje met kopje er op van blauw badstof met naam stond al eerder bij deze catagorie knuffel gezocht.
Het popje werd bij kruidvat verkocht een aantal jaar geleden.
Hij is van blauw badstof met een dierenkopje er op,maakt niet uit welke en met naam er op maakt ook niet uit welke?

Elk blauw tutlapje waar nog goed mee te knuffelen valt die binnen de beschrijving valt is welkom,hij heeft er nog maar 1 en kan niet slapen zonder,de rest van de tutten die we hadden is alreeds verloren gegaan

#2

Ik weet niet of het dezelfde is, maar ik heb nu nog steeds tutlapjes van de kruidvat. Er zit ook een dierenkopje op en is alleen niet blauw. Ze zijn nu creme kleurig.


#3

Hallo Jolanda,

Heb jij ze in bezit of koop je ze daar nog?

Staat er een naam op en is ie van badstof?

Vroeger waren ze er ook in roze en in crême maar ik heb ze er nu al zeker 2 jaar niet meer gezien dus ik weet niet zeker of het hem is?

Ik ben helaas niet in bezit van een digitale camera en heb ook geen opgeslagen foto's van de tut,maar er stond een hele lange tijd terug op deze site precies het goede tutje en daar heb ik op gereageerd.

Dank je wel voor je reactie?

Groetjes Tutlapje


#4

Ik heb er nog minstens 2 van deze, nieuw. Waren in Roze en Blauwe badstof, en er stonden diverse namen op. Hadden olifanten, beren en muizen/konijnenkopjes. Weet niet welke soort ik heb, maar wel dat het 2 blauwe zijn. Als er nog interesse voor is kan ik ze wel eens opzoeken.

Mail me maar even

ingelief73......hetemeelpuntkom


#5

Hoi Inge,

Jazeker heb ik interesse,mijn zoontje heeft nog maar 1 al in verregaand afgeknuffelt tutlapje.

Dus zeg maar wat je er voor wilt hebben en hoe we het met verzenden en dergelijke kunnen doen???

Je maakt iemand heel blij ik had de hoop verloren er nog ooit een reactie op te ontvangen.

Groetjes Tutlapje