Mijn vraag is of iemand hier bekend mee is en of dit kwaad kan tijdens zwangerschap? Zoals jullie in mijn andere topic hebben kunnen lezen hoest ik inmiddels alweer 4 weken de longen uit mijn lijf. Overdag valt het op zich nog wel mee. Soms een flinke hoestbui, maar de avonden en nachten zijn het ergst. Tot kokhalzen en soms een klein beetje overgeven aan toe. Ik wordt er helemaal niet goed van. Heb een kleine week tijmsiroop gebruikt, maar ook dit heeft niets geholpen. Ben verder niet ziek of verkouden, alleen verschrikkelijk hoesten.
Mijn man roept al een tijdje dat ik naar de huisarts moet gaan. Maar ja ik ga niet snel naar een huisarts, al helemaal niet alleen voor hoesten. Maar nu ben ik zo klaar mee, dat ik vandaag eindelijk de huisarts heb gebeld. Blijkt deze beste man deze week vakantie te hebben. Heb dus mijn man gevraagd vanmiddag naar de apotheek te gaan. Dit heeft hij gedaan en het enige wat ik mocht hebben was Tussistin van VSM, dus dat heeft hij meegenomen. Het is een homeopatische hoestdrank.
Ik ken dit helemaal niet, dus misschien beetje wantrouwend. Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes,
Sandra