Tussenjas

Hoi allemaal,

Ik heb alle winkels al afgezocht maar ik kan nergens een ‘‘tussenjasje/vest’’ voor Sarah vinden.
Haar zomerjasje begint een beetje te koud te worden voor op de fiets en een winterjas is echt nog te warm.
Hebben jullie een idee waar ik zo’n dik gevoerd vest kan halen?

Gr Maaike

Phoe ik moet zeggen ik doe morgan een trui aan als we gaan fietsen, maar ik zou even googelen of dat wat op leverd.

Groetjes,

Michèle

Ik heb een hele leuke roze capuchonjas-vest van GAP, besteld viainternet en heel stoer! Neeltje heeft een spijkerjasje met een bodywarmer(tje) ook erg schattig. Die is trouwens gewoon van de Hennes!

Hier krijgt meneertje een spijkerjasje met bodywarmer erover aan. SUPER!

Ik heb een tijdje geleden een vest gekregen van Lief (nou ja Stoer) voor onze zoon. Die is ook wat dikker, maar waarschijnlijk komt deze nog uit de wintercollectie. Een spijkerjas met een leuke bodywarmer kan inderdaad ook altijd, staat superstoer!

Baby geboren

Ik slaag altijd bij de H&M of C&A voor vesten. (voor jongens dan)
Evt. Bijenkorf of V&D?
Of Prenatal, Hema, Villa Happ?
Of anders een Intersport of zo?

Succes!!

Jada heeft voor die dagen een poncho! Als je toch vind dat ze lekker warm moeten zijn, lekker trui en dan die poncho er over heen! Gaat prima, ook een bodywarmer is leuk!

Ik had nog een op de site van Lief gekeken en daar hebben ze wel van die sweatvestjes, maar die kosten wel 29,95. Ligt er natuurlijk aan of je dat er voor over hebt.

Baby geboren

Dank voor jullie goeie tips, ik zal morgen ofzo de stad nog eens induiken op zoek naar een bodywarmertje dan maar.

@ mooiezoon, nee dat heb ik er niet voor over helaas maar wel bedankt, vind het altijd zo jammer, ze hebben het maar even aan.

Wij hebben een zomerjasje met daarin een vestje die je vast kunt ritsen. Vestje er uit als het erg warm is, vestje er in als het kouder wordt. Ideaal. (vorig jaar in de opruiming bij C&A gekocht)

Voor zijn zomerjasje dat vies mag worden hebben we een los vestje dat we er onder doen en dan heel stoer met de capuchon van het vestje over de kraag van het jasje. Werkt heel goed. Ze hebben nu bij veel winkels wel uitverkoop met die vestjes. Ben zelf bij Hans Textiel geslaagd voor 2 euro. Echt een prima vestje!

Bodywarmer is ook leuk, maar wil meneertje hier niet. Het belemmert hem op de één of andere manier in zijn bewegen buiten.

Ik heb via marktplaats een leuk vestje op de kop getikt voor 2,50 :smiley:
Mss een leuk spijkerjackie of bodywarmer dr over en klaar.
Thnx dames voor de tips.

ik vind de tussenjas van Stoer niet fijn. Mouwen zijn heel krap terwijl ik een maat groter heb. Is drama om aan te doen (bij ons dan

22-12-2009 colin geboren

Ik heb er zelf ook geen 30 euro voor over hoor, maar ieder zijn ding natuurlijk! Ik had 'm gekregen, dus dat scheelt dan weer.
Succes!

Baby geboren