Tussendoortjes

Tjaah, Seth krijgt ook gewoon fruit, rijstewafel en soepstengel.
Hij is natuurlijk ook nog wat jonger. Hij kreeg op vakantie regelmatig een hapje van ons eten, om hem een beetje bezig te houden als papa en mama uit eten waren. Maar zelfs patatjes vond hij niet lekker, en van een hapje zalm ging hij zelfs over zijn nek
Verder ben ik ook echt niet van plan om hem binnenkort al chips en koekjes te geven, dat krijgt hij gewoon voorlopig niet!
Net als bv. wickey ofzo, volgens mij zit daar ook heel veel suiker in.
Voorlopig is hij heel erg blij met zijn water met een drupje diksap erin, die hij tegenwoordig met een rietje drinkt
Liefs, Anne

@ Melanie, dan ben je toch geen slechte moeder joh? De een kiest ervoor om haar kindje wel (wat) snoep/chips te geven en de ander niet. Dat moet iedereen voor zich weten!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow,

Nee dat klopt ook wel.
Maar het is natuurlijk slecht voor ieders gebit om ships of iets dergelijks te geven.
En tjaa dat weet ik ook.

Maar als opa/oma zijnde geef je je kleinkind veel lekkers en kun je dat als mama zijnde niet snel weigeren! Of wel???

Ik probeer het wel steeds minder te doen hoor, ipv ships extra rozijntjes of een koekje…

Groetjes Melanie, mama van Noah

Lilypie Tweede Ticker

Ships is het ergste niet, suikers zijn schadelijker en ik heb gegrepen van een tandarts dat je nog het beste chocolade kan snoepen omdat dat smelt en niet aan je tanden blijft plakken zoals drop.

Enne ik weiger oma wel dingen hoor want als ik dat niet doe heeft morgan zo een pak lange vingers en een zak rozijntjes op en dat vind ik een beetje veel van het goede

Groetjes,

Michèle