Hoi mama1980,
je kunt ook zelf salade maken voor je eigen boterham en die van je kleintje dan bepaal je zelf wat je erin doet. Maar ik ben niet zo flauw met voeding, mayonaise (met mate) is niet erg ongezond, dan zou ik ook geen jam op de boterham doen want daar zit veeel suiker in en ga zo maar door… zo`n salade is bedoeld als afwisseling niet iedere dag natuurlijk
want het gaat er toch om dat onze schatjes ‘gevarieerd’ eten?!
Jeuly,
boterham gewoon boter en plakje ham of kaas erop. 2 sneetjes zodat het beleg aan de binnenkant zit en de knoeiboel nog enigsinds onder controle te houden is haha.
Joaquin had ook af en toe de neiging om tussendoortjes in één keer in de mond te proppen, ik liet hem dat gewoon doen ik bleef er altijd bij zitten.
De laatste tijd geef ik steeds wat grotere dingen in de hand en pakt hij heel netjes kleine hapjes met zn tandjes hihi zo grappig! Zal waarschijnlijk toch niet lekker zijn zo
n volgepropte mond!
Ik zou niet zo gauw meer dingen prakken, heb dat eerlijk gezegd ook nooit echt gedaan, behalve helemaal in het begin maar met de staafmixer (je weet wel als je net met vaste voeding begint) nu als hij met de pot mee eet; gebakken aardappeltjes, groentjes, vleesjes zelf pakken en bijvoorbeeld gerechten met puree ofzo en toetje met lepel.
De kleine moet toch ook wel een beetje kunnen oefenen met ‘selluf’ eten, toch?! Succes en veel plezier met uitproberen![]()
Groetjes! Ghis.