hallo vraagje wat geven jullie de kleintjes te drinken tussen door waar zit weinig of geen suiker in en is gezond.
Tussen doortje
Dikmaaksap.
Roosvicee.
thee.
water.
Geperste sinasappel.
je hebt ook van dat kinderdrinken zonder toegevoegde suikers gewoon bij de supermarkt te krijgen, alhoewel het hier geen suc-6 was.
Groetjes Marianne mama van Ruben

Ik geef ze iets van diksap of andere aanmaak, maar ik maak het heel dun aan. Eigenlijk is het hier meer water met een kleurtje dan dat het sap is. De dames zijn er vooralsnog tevreden mee zo, en zolang dat zo is, vind ik het wel prima eigenlijk.
Je kunt er dus net zoveel suiker van maken als je zelf wilt.
Groetekes, Sje
Ik geef Senna net als Sje zeer lichte diksap en af en toe ook gewoon een slokje water tussendoor. En dit doet ze prima.
Groet Vanesssa mama van Senna.

Ook ik geef Cas af en toe wat diksap, heel dun aangemaakt. Hier zitten wel veel suikers in maar wel goede suikers. Die kleintjes hebben toch ook suikers nodig. Als je hier te lang mee wacht reageert hel lichaampje er daarna alleen maar heviger op. Het is dus niet verkeerd om af en toe wat goede suikers te geven.

Jesse en Jamai krijgen Diksap, alleen niet de echte maar die van het huismerk van de AH. Die hebben veel verschillende smaakjes en je hebt dan tenminste een grote fles ipv zo`n klein flesje van Olvarit Diksap.
In het begin deed ik een klein beetje in de beker en veel water erbij zodat het niet te zoet was. Nu doe ik wat meer diksap erin zodat het ook een lekker smaakje voor ze heeft. Er zitten namelijk ook goede suikers in die kindjes mogen hebben.
liefs van Diana

Ik wil daar ook langzaam aan mee beginnen… Dat kan ik dan mooi tussen de 2e en de 3e fles doen. Aangezien er daar behoorlijk wat tijd tussen zit (4 uur)…
Maar gaat dat dan in een gewone fles? Is dat niet te dun?
Liefs.
Paula

Het ligt misschien aan mij, maar waarom krijgen zulke kleine baby’s al drinken met suiker? Water en thee (kruiden-) is toch ook goed. Suiker krijgen ze in de toekomst nog genoeg binnen. Mijn oudste, bijna 3, drinkt water, thee, karnemelk en 3 of 4 keer per week diksap (veel water). Hij weet niet beter en is er dus ook tevreden mee. In de toekomst wordt dat echt nog wel anders, maar voor nu vind ik het prima.
delano drinkt maar heel af en toe een wat extras tussen door
hij heeft denk ik genoeg aan zijn flessen en de rest
wel als hij al eens wakker word savonds en huilerig is geef ik hem ff wat water en dan slaapt hij weer verder ,en met warm weer natuurlijk drinkt hij wel wat extras

quote:
Het ligt misschien aan mij, maar waarom krijgen zulke kleine baby's al drinken met suiker? Water en thee (kruiden-) is toch ook goed. Suiker krijgen ze in de toekomst nog genoeg binnen. Mijn oudste, bijna 3, drinkt water, thee, karnemelk en 3 of 4 keer per week diksap (veel water). Hij weet niet beter en is er dus ook tevreden mee. In de toekomst wordt dat echt nog wel anders, maar voor nu vind ik het prima.
Jesse en Jamai kregen het pas met 6 maanden. En ik vind dat een kind nu al best wel suiker kan hebben. Er zitten goede suikers in dus zo slecht is het helemaal niet vind ik. Het blijft natuurlijk je eigen keuze of je je kind al op vroege leeftijd sap geeft.
liefs van Diana

Ik geef Noa eigenlijk altijd Diksap en 's avonds als ze gaat slapen geef ik der een flesje water in bed…
Diksap is 100% natuurlijk… Ze zullen het niet voor de lol op die fles zetten he!
Nicole & Noa