Tussen de lijntjes kleuren

oh wauw, dat is ook heel knap!! Het lijkt soms wel alsof die kinderen van tegenwoordig veel inventiever zijn dan wij ( ik…) vroeger!
en mijn dochter kan het niet afkijken want is alleen…

@Rainbow, Is evan ook al helemaal into de donkere kleueren? Bo ook al, andere kindjes nemen de mooiste kleurtjes, maar Bo neemt bruin, zwart, donker groen donker blauw en heel af en toe rood… Mijn moeder zegt dat hij dat van mij heeft, dat ik zo ook was!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hier ook het liefst de donkere kleuren maar wij hebben hem (misschien niet pedagogisch verantwoord ) gezegd dat grijze en zwarte potloden zijn om te tekenen en de lichtere kleuren om te tekenen én te kleuren. We hebben zelfs een hele poos de donkere kleuren uit zijn etui gehaald, gemeen hè Hij heeft het geaccepteerd en pakt nu graag rood, geel en groen (roze niet, want dat is in zijn ogen toch écht voor meisjes…)

Hier hetzelfde, hij kraste het liefst het hele blad vol met zwart. En ik heb hier ook (heel pedagogisch onverantwoord!) over gezegd dat ik het niet zo mooi vinden andere kleuren vrolijker vind. Nu zegt hij elke keer: “Mama, ik vind zwart niet zo’n mooie kleur”.

Liefs, Anne

Stefan vindt kleurplaatjes maken leuk. hij maakt altijd hele lichte lijntjes, dus je ziet het haast niet maar hij vindt het wel erg leuk. Wat hij ook leuk vind is stickertjes plakken. Dan haal ik een stickertje van het velletje, die geef ik aan hem en die plakt hij dan zelf op, vindt ie helemaal geweldig!