De overbuurvrouw vroeg of ik ook naar haar Tupperwareparty kwam, ach waarom niet dacht ik … leek me wel gezellig met alle andere buurvrouwtjes.
Ik was ervan overtuigd dat ik niets zou kopen, maar ik heb toch iets besteld en later spijt natuurlijk want 18 euro voor een doosje !!! en 10 euro voor een poetsdoekje (ramenwasser)
Maar ik bedacht me later dat ik nog z’n doosje had van vroeger (komt bij mijn moeder vandaan, heeft vast ooit eens een kliekje eten meegegeven toen ik net op mezelf woonde hihihhhihih)
en ik had een stinkkaasje (Camenbert) in de koelkast liggen en elke keer stonk het zo als ik die deur open deed dus had ik hem in een doosje gedaan (Ikea) maar het stonk nog steeds, dus ik nam de proef op de som en zocht dat oude Tupperwaredoosje op en verhip … de koelkast stinkt niet meer naar Camembert !!!
Het is toch wel goed spul he die Tupperware maar waarom moet het zo vreselijk duur zijn?
Iemand fan van Tupperware? ik heb ze gezien op de party er waren vrouwen bij die geilde zowat op die doosjes en bakjes en pannetjes en die sparen alles bij elkaar en spenderen honderde euro’s, ik heb me ogen uitgekeken.
Wie heeft er nog meer Tupperware in de kast staan.