Tupperwareparty geweest

De overbuurvrouw vroeg of ik ook naar haar Tupperwareparty kwam, ach waarom niet dacht ik … leek me wel gezellig met alle andere buurvrouwtjes.
Ik was ervan overtuigd dat ik niets zou kopen, maar ik heb toch iets besteld en later spijt natuurlijk want 18 euro voor een doosje !!! en 10 euro voor een poetsdoekje (ramenwasser)

Maar ik bedacht me later dat ik nog z’n doosje had van vroeger (komt bij mijn moeder vandaan, heeft vast ooit eens een kliekje eten meegegeven toen ik net op mezelf woonde hihihhhihih)
en ik had een stinkkaasje (Camenbert) in de koelkast liggen en elke keer stonk het zo als ik die deur open deed dus had ik hem in een doosje gedaan (Ikea) maar het stonk nog steeds, dus ik nam de proef op de som en zocht dat oude Tupperwaredoosje op en verhip … de koelkast stinkt niet meer naar Camembert !!!

Het is toch wel goed spul he die Tupperware maar waarom moet het zo vreselijk duur zijn?

Iemand fan van Tupperware? ik heb ze gezien op de party er waren vrouwen bij die geilde zowat op die doosjes en bakjes en pannetjes en die sparen alles bij elkaar en spenderen honderde euro’s, ik heb me ogen uitgekeken.

Wie heeft er nog meer Tupperware in de kast staan.

me vader heeft er zijn broodtrommel van, het ideale ervan is dat er levenslange garantie op zit? dus als de deksel of bijv. het bakje kapot is, dan geeft hij het met iemand mee die hij kent die naar zon party gaat en dan krijgt hij zo weer een nieuwe terug, zonder bon ed. dat is wel het praktische eraan. en het moet idd goede kwaliteit zijn.

ik moet zeggen dat het inderdaad goed spul is. ik heb er een aantal dingen van en t blijft geweldig. maar ik moet zeggen dat ik er echt niet zoveel geld voor uit blijf geven. sjonge dan kan ik er nog wel een baan bij gaan zoeken haha.

via mijn tante ben ik is naar zo’n party geweest, dat was in de kerk waar m’n tante naartoe gaat en de winst ging dan ook naar de kerk toe. op die manier heb ik dan t idee dat ik er ook nog wat goeds voor gedaan heb.
of klinkt dit nou alleen maar als een excuus haha

liefs,
Rinske

Ook ik heb er verschillende dingen van en het is indd fantastisch spul want het meeste wat ik er van heb is zeker al 15 jaar oud en ziet er als nieuw uit en word toch echt dagelijks gebruikt.

Het fijnste wat ik er van heb is mijn thermoskan (word nu niet veel meer gebruikt) Maar daar kun je dus echt 's morgens koffie of thee in doen en dan is hij 's avonds nog warm.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ja, hier ook fan van Tupperware, maar terughoudend omdat het zo duur is!! Toen we gingen samenwonen hebben we de messenset aangeschaft… heeeeeeeel duur, maar echt onverwoestbaar!!! Ook heb ik talloze bakjes, die al dan niet in de oven/magnetron/vriezer kunnen, een cakedoos, taartdoos en ga zo maar door

Hier geen fan van … heb er wel dingen van maar meer dingen die echt veel gebruikt worden. Zoals de quichef, die vind ik ideaal. En de kaasdoos, de vleeswarendoosjes en wat ruimtespaarders. Maar verder hoef ik er niks van…

Mijn zusje belde net ook op ik naar haar party kom. Tja nee sorry zonde van mijn tijd

Ik vind de kurkentrekker helemaal super en de blikopener. Dat vind ik echte aanraders.

Gewijzigd door - Simzoe op 04 Oct 2010 20:38:19

Gewijzigd door - Simzoe op 04 Oct 2010 20:38:43