Tummytub

Hallo,

Ik heb mijn zoontje Marijn 7 1/2 maand nog steeds in de tummytub hij vindt het heerlijk. Onder de douche of in bad vindt hij ook lekker.
Hoelang hebben jullie je kind in de tummytub gehad. Ik moet zeggen dat ik het prettig vindt om hem te gebruiken er hoeft maar een klein beetje water in en het water koelt niet snel af.
Marijn is een echte watterrat elke maandag gaan we baby zwemmen en hij vindt het geweldig lekker spetteren en koppie onder.
Ben benieuwd naar jullie reacties.

9 maanden banner

Ik heb Jens alleen in de kraamweek in de emmer gehad hihi. Nee geen echte Tummytub maar gewoon een grotere huishoudemmer (ging net zo goed). Jens vond 't niet echt wat, hij had liever de ruimte. Dus hij ging gewoon liever in 't badje. Zodra hij kon zitten ging hij onder de douche (was handiger voor mij persoonlijk).

Maar joh… Past dat nog dan?? Jeetje, wel leuk hoor!

Ik heb Romyen Max ook alleen met de kraamhulp in de tub gehad.
Ik durfde het nog niet goed omdat ze zo klein waren en nog zo wiebelig.
Maar wil het binnen kort toch wel proberen Britt vondt vondt het altijd heerlijk.
Ze zijn morgen 8 weken dus al iets minder wiebelig hahaha.

[/url]

en mama van de tweeling Max en Romy van 22.09.2008

hoi hoi…

hier gaat ons zoontje ook in de TUB! Het is een speciale tub (groter dan normaal voor baby tot 1 jaar) … Deze hebben wij toen aangeschaft omdat deze minder ruimte in neemt dan een badje en wij in ons appartementje niet zoveel ruimte hebben.

nu heb ik sinds 2 weken een ligstoeltje (of hoe je het ook noem) gekregen van mijn zusje… zodat hij kan liggen in het grote bad… maar dit vind hij niet alles … de tub vind hij lekkerder hier zit hij ook beter in het water! dus … hier blijven we nog even door gaan tummytubben!

Sinds 2 weken hebben we Sanne in het ‘grote bad’. Oftewel het babybadje. Voorheen altijd in de tub. Ze vond het heerlijk inderdaad… Alleen is ze (naar mijn idee) te groot geworden voor de tub en doen we haar in het badje. In het begin met de kraamzorg er bij hebben we haar ook een keer in t badje gedaan, maar toen vond ze dat maar niets al die ruimte. Nu vindt ze het heerlijk en spattert ze vrolijk alles nat. Morgen (gaat ze weer in bad om de dag nl) maar in de douche badderen… Kan ze zoveel spatteren als ze wil…

Pranger Babyzwemmen wanneer ben je daar mee begonnen ???
Hoor nl verschillende verhalen…

Liefs

Marijn past nog steeds in de Tub Marijn is tussen de 8,5-9 kilo. (wilde een foto toevoegen maar krijg het niet voormekaar)

jen1980
We zijn met 8 week met babyzwemmen begonnen met ongeveer een kwartier per keer. Na 4 maand een half uur. Ze moeten een eerste prik hebben gehad en dan mogen ze zwemmen. (tip gebruik een zwemluier niet als gewone luier ze laten vocht door. Eerst keer dacht ik lekker makkelijk hoeft hij alleen de kleren maar uit maar ja alles was nat haha)
Wij zijn met 6 dames van zwangerschapsgym aan het babyzwemmen erg leuk en je houdt wekelijks contact.

9 maanden banner

Wij zullen binnenkort denk ik ook maar eens contacten met de pufclub. We hadden het er een maand of wat al over, maar toen was niet iedereen erg enthousiast. het lijkt mij wel leuk inderdaad…
ga denk ik binnenkort gewoon een keertje kijken… heb nl geen idee wat het precies in houdt…

Liefs