Tumani Graham

Het hele bevallingsverhaal kun je nu lezen hier: http://www.ikkeben.nl/go?1127

Zal nog wel meer foto’s hier op ikkeben zetten in de komende dagen.

Het sneetje dat je ziet op zijn wang is gemaakt door de gynaecoloog, per ongeluk, omdat hij zo snel uit mijn buik moest. Je ziet er al bijna niets meer van.

wat een heerlijk mannetje marty ,je heb er veel moeite mee gehad maar je heb een prachtige zoon .heel geluk toegewenst

veel liefs marielle trotse mama van tanja

Jeetje wat een verhaal zeg.
Geniet maar van je kindje.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & 12 weken zwanger van nummer 2.

oh wat gaaf zeg!! en veel haar ook he? hadden je meiden dat ook? heel mooi kindje hoor. geniet ervan (eigenlijk overbodig om te zeggen) kussie

maureen

Jeetje Martha!
Gelukkig heb je inderdaad een mooie gezonde zoon, maar wat een afzien!
Nu heb ik zelf ook een keizersnee gehad, kan me dus een beetje indenken hoe “fijn” het moet zijn als ze dan op je buik moeten drukken.

Gefeliciteerd met jullie knappe zoon en broertje en geniet ervan!

Groetjes Mim

Nog gefeliciteerd mt je zoon

goetjes Bianca mama van Rick

HOi Marty
Wat een verhaal zeg
Maar wat een plaatje van een zoon hebben jullie
Geniet er lekker van
Groetjes heleen en Robin( 9-12-2003 ook met de keizersnee op de wereld gekomen)

Bedankt voor de felicitaties. Ook Carlin en Elysia hadden zoveel haar. Het gaat goed met ons, vandaag voor het eerst alleen. Is wel lekker, al mis ik de kraamhulp wel. Ik ben zo verwend. Het gaat goed met Tumani. Morgen komen er iemand van het consultatie bureau langs.

Jeetje Marty,
wat een verhaal…dat drukken op je buik…toen ik het las liepen de rillingen over mijn rug…(heb ook een spoedkeizersnee gehad)
Maar gelukkig gaat alles nu goed met jullie allemaal, geniet er maar van! Het is een mooi mannetje hoor!

Groetjes,
Sonja, mama van
Jeroen (11-12-2003)

Hoi Martha,

Wat een mooi manneke zeg!
Ik heb je verhaal gelezen en kreeg gewoon kippevel van de herkenning.
Zoveel overeenkomsten…brrrr…vooral dat van die weeenstorm, hartslag die zo extreem omlaag gaat, spoedkeizersnede, 3 zakken bloed etc. etc.
Het enige wat gelukkig niet overeenkomt is dat drukken op de buik 3 uur na de keizersnede. Pfff meid, wat moet dat erg geweest zijn!!
Gelukkig dat het nu allemaal goed gaat met jullie!
Geniet lekker van je mannetje!

Liefs, mamma van Stephan

Hoi Martha (of geef je de voorkeur aan Marty?),

GEFELICITEERD MET JE ZOON!

Ik heb zojuist je bevallingsverhaal gelezen, wat heb je meegemaakt zeg! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en heb je een gezonde zoon. Mag ik aannemen dat het met jou ook goed gaat, omdat je met een goed gevoel terugkijkt op de bevalling en dit verhaal al hebt kunnen schrijven)?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Tumani is inmiddels alweer 5 weken. Hij woog met 4 weken 3875 gram en was dus al een kilo aangekomen. Met mij gaat het ook steeds beter. De buik is nog heel gevoelig en ik draag dan ook nog geen strakke kleding, alles lekker losjes. Het manneke komt nog steeds twee keer 's nachts, dus slapen doe ik wel, maar tussendoor. De andere twee vinden hun broertje helemaal te gek en zingen en lezen en praten steeds met hem. Hij lacht ook al zo leuk en kan zo verbaasd kijken, vooral als ik lippenstift op doe.

Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie allemaal!
En ja, dat van die buik herinner ik mij nog wel (heb ook keizersnede gehad). Die is nog wel even pijnlijk, maar zoals Elly al zegt: je hebt er een pracht van een mannetje voor terug!
Heel veel plezier, geniet ervan en ik hoop gauw een fotootje te zien van de kleine man!

Groetjes, mamma van Stephan