Tul weer terecht

Morgan der tul heeft pootjes. Vanmorgen om 6.50 was ze nog helemaal moe en huilerig dus ik heb gezegd dat ze nog even moest gaan liggen. Tul ingedaan, doekjes erbij en het was stil. Of ze geslapen heeft weet ik niet maar toen ik om 8.30 in der kamer kwam wass ze goed gemutst en tulloos. Ik had gezegd als ze deze tul stuk zou maken ze geen nieuwe zou krijgen, maar ik had voor de zekerheid een nieuwe gekocht nog. Want zul je net zien dat het rond de bruiloft is en dan is het denk te stresserig. Maar goed deze tul was niet stuk hij was weg. Vroeg nog aan haar wat heb je gedaan. Ze zegt dat ze hem uitgespuugd heeft maar waar ??? En ze kan haar bed niet uit en ik heb alles overhoop gehaald, zelfs op der kast… Gelukkig vond ik nog een tul dus die heeft ze nu en de reserve staat in de kast, maar echt dit is een heel bijzondere tul.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 14 Feb 2011 12:01:59

Hihi ik vind die namen die jullie voor een speen gebruiken altijd zo grappig
Tut, tul haha
Ligt ie niet gewoon ergens in bed en dan net tussen de rand van het bed en de matras ofzo?
Maar wel heel komisch dat ie helemaal foetsie is
Zul je zien dat je m straks terug vind ergens op een heeeeeeeeeeele rare plek

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ook niet in de slaapzak/romper/pyjama? Of inderdaa tussen bed en matras? Dat gebeurd hier ook nog wel eens! Anders was het inderdaat wel een hele bijzondere speen

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

mmm een tullenmysterie
ben erg benieuwd waar die opduikt haha.
gelukkig had je er nog eentje liggen.

liefs,
Rinske

@ Anouk ik heb heer bed verschoont toen zij in der blote kont stond en alles overhoop gegooit en binnenste buiten gekeerd maar niks, niet op, onder, naast boven of in der bed…

En ja ik vraag het me ook af waar dat ding ooit nog op gaat duiken. Ze was gelukkig erg blij met der andere, maar nu hoop ik maar dat deze niet zoek raakt…

Groetjes,

Michèle

Huh? Ook niet in de dekbedhoes verdwenen? Kussensloop? (Als ze een kussen heeft tenminste). Nieuwsgierig!

Groetjes,
M

Heeft ze hem niet onder een kast gegooid vanuit d’r bed?!

Dat word een grote opruiming!
Maat wat Yavahn al zegt, vanuit haar bed ergens onder gegooid?
Luka had hier ook een handje van, dan vonden de speen terug onder zijn kast, commode, stoel of in zijn speelgoedkist die schuin tegenover zijn bed staat…

Ben benieuwd waar je hem vind!

De enige kast waar hij onder kan is haar commode en daar vond ik dus die andere tul. Pappa is volgende week vrij en die gaat grondig zoeken heeft ie al gezegd, en al haar beddengoed had ik al helemaal nagekeken,. Pappa vroeg nog wel wat ze met haar tul gedaan heeft. Weggegooid zei ze en toen hij vroeg waarheen haalde ze haar schouders op.

Groetjes,

Michèle

Gisterenmiddag toen ik Morgan uit bed haalde dat ze heel triomfantelijk met de zoekzijnde tul in der hand. Kijk eens mamma zei ze met een brede grijns. Dus ik vroeg waar was die nou? Oh hier zegt ze en ze laat zo zien hoe ze der tul inder de hoed van der Paddington beer frummelt… Ja daar had ik dus niet gekeken.

Groetjes,

Michèle

Tja, en Paddington mag niet klikken dus die had natuurlijk ook niks gezegd?!
Fijn dat-ie weer terecht is.

Groetekes, Sje

Hahahaha, dat vind ik echt een goeie! Hoe komisch!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Haha!

Groetjes,
M

hahahahahahaha, och jemig, moet hier wel een beetje om lachen!! Wat een slimme meid heb jij daar zeg!!

liefs woezel

Hahahaha wat een slimmerd

Slim van d’r hoor! Die stiekeme Paddington ook hihi!

Hahaha! Geweldig!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Ik moest zelf ook mijn lachen inhouden hoor, want inderdaad hoe komt ze erop

Groetjes,

Michèle

Hihi geweldig!

Wat een lekker ondeugende boef.

Groetjes,
Sandra