Tuitbeker

Mijn dochtertje is 11 maanden, maar ze drinkt nog steeds niet uit een (tuit)beker. Haar sap (als ze het drinkt) wil ze alleen maar uit de fles. Ook yoghurt geprobeerd te geven uit de beker, maar ook dan verdwijnt de beker direct op de grond en hoeft ze hem echt niet. Hoe hebben jullie dit opgelost ??

Volgens mijn man hoef ik mij geen zorgen te maken, dat doe ik dan ook niet. Hij zegt: Op haar zestiende drinkt ze huis niet meer uit een flesje dus ze leert het vanzelf. Zit natuurlijk ook wel wat in.

Marleen (trotse mama van Fréderique)

marleen kevin wilde ok nooit een tuitbeker

geen zorgen om maken komt vanzelf wel hoor hier drinken ze ok ranja uit de fles wel steeds blijven proberen

Sommige kindjes drinken nooit uit een tuitbeker. Onze meiden vonden het helemaal niks dus de tuitbekers staan hier nog nieuw in de kast. Kan goed dat jouw dochtertje het ook helemaal niks vindt.

Het is ook eigenlijk veel beter als ze op de leeftijd die ze nu is al uit een gewone beker drinkt (met hulp van papa en mama).

Dus ik zou niet eens moeite doen om het haar aan te leren. Alleen maar fijn dat ze het niks vindt, hoef je het haar later ook niet af te leren.

Groetekes, Sje

Hey

Jens was bijna 13 mnd toen hij eindelijk wilde drinken uit een tuitbeker. Heb ook een heel assortiment staan in de kast inmiddels. We hebben ze allemaal geprobeerd.
Uiteindelijk pakte hij de Avent tuitbeker, maar wel zonder anti-lekmembraan. Dan ging 't meneertje tenminste snel genoeg.
Ondertussen heeft hij die van Difrax, wél met anti-lek dingetje. Daar drinkt hij erg goed uit.

Wat hier de truc was… pas geven als hij echt dorst had. Hij had een vast moment op de dag dat hij veel dronk, op dat tijdstip gaf ik 'm dus een tuitbeker en zomaar ineens dronk ie er uit.

Succes ermee.

Hoi,

Mischien eerst even met een ritje laten drinken. Het drinken uit een fles is heel anders dan een tuitbeker of gewone beker. Een ritje zit daar een beetje tussen in.

Groetjes

lon106