Tuitbeker

Die van ons weigert dit.

Ook al heeft ze nog zo’n dorst…ze doet het niet. Terwijl ze er wel al eens wat slokjes uit heeft gehad.

Vanaf wanneer gingen jullie kinderen uit een tuitbeker drinken of heft iemand tips???

Ze is nu 10 maanden.

Tessie

Ik heb ook zo’n jongetje. Momenteel wil hij geen fles (2 soorten) en geen tuitbeker (2 soorten). Het liefst wil hij uit een gewone beker drinken, maar ja dat gaat met veel geknoei gepaard en het levert niet veel cc’s op. Helaas weet ik ook niet hoe ik hem zover krijg. Soms gaat het inderdaad per ongeluk dat hij een slok neemt, maar hij zet dan niet door. Helaas… Ik wacht met jou op de reacties.
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Daar heb ik geen problemen mee, maakt niks uit welke fles,speen, of beker.
Hij drink er gewoon uit.
misschien dat je eens een lege beker bij haar neer kan zetten zodat ze het kan
ontdekken.?!
verdere ideen heb ik niet voor je.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

O daar zat ik net nog even aan te denken.
als Ruben last van doorkomende tandjes heeft, dan wil hij de tuit beker ook
wel eens niet omdat het hem dan te veel pijn doet.
misschien dat dat ook een oorzaak kan zijn.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

luca wil hem ook niet hoor. Alleen die groene van de Hema, omdat dat een lekbeker is, ipv anti-lek. Met een echte anti-lek moet hij blijkbaar te veel werken, want die weigert hij! Dus dan maar die lekbeker, oppassen geblazen als hij hem neerzet of gooit! Het liefste drinkt hij ook gewoon uit een beker. Maar als het geen melk is, dan geeft dat idd veel rotzooi!! Toch moeten ze het leren, dus ik laat hem maar. Ik doe er telkens een klein bodempje in, zodat hij niet alles kan omgooien!!

We waren gisteren een dagje weg, en ik had ook pakjes drinken bij me. Maar luca snapte natuurlijk niet hoe een rietje werkte. Hoe krijg je dat aangeleerd??

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker