hallo allemaal trouwens,wij zijn dus alice en marc uit 3bergen.
onze zoon heet mitchell en zoals ik in het berichtje hieronder al schreef krijgen we rond october dus een tweede.Onze complimenten voor de mooie leuke site
groetjes alice marc mitchell en unoxxx onze waakworst
Trouwens hallo allemaal
Hallo terug,
ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Van harte welkom hier en veel plezier.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Hallo,
Ik ben nathalie mama van Demi & Milan en we wonen in brabant, veel plezier hier!
Groetjes Nathalie & Co
Hoi Alice, Marc en Mitchel,
Welkom op de site. Ik wens jullie veel plezier hier en verdere uitleg over mij staat bij MAMA VAN.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
Hoi,
Ook namens mij welkom op deze gezellige site!
Ik ben Bianca, 30 jaar en woon samen met Peter en ons zoontje Stephan (die net 4 jaar is)
Ik ben zwanger van onze tweede, een meisje. In november hopen we Kaya “live” te kunnen bewonderen!
Heel veel plezier hier!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.
Hallo Alice, Marc, Mitchell en Unox!
Welkom op deze leuke site! Ik ben Esther, mamma van ons eerste zoontje Jonathan die nu een half jaar is en woon samen met Anton, zijn pappa.
En ik heb er helaas nog geen ervaring mee maar veel succes met het wennen van je zoontje in zijn nieuwe bedje!
Groetjes, Esther, mamma van Jonathan
hoi hoi
ik ben jessica mama van stef en lars!! ook van mij welkom hier en veel lees en schrijfplezier!!
liefs jessica
Hoi hoi
welkom hier
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van een zoontje die Robin heet(19 maanden)
In oktober mogen we onze tweede verwelkomen
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word
hallo welkom hier
ben bianca getrouwd met hans bijna 6 jaar alweer en trotse ouders van 1 engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 8 en kaitlyn van 4