Trouwen!

Hoi allemaal,

Tis al weer even geleden dat ik hier ben geweest, maar nu moest ik toch echt weer ff wat kwijt. Wij gaan namelijk trouwen!!! Op vakantie in Thailand heeft Tom me op zijn knieen gevraagd. Superromantisch! En op 1 juli 2005 is het dan zover. Nu gaan we genieten van de voorbereidingen. Kan niet wachten tot we trouwjurken gaan passen!

Liefs,
Suus

Hoi Suzanne,

Gefeliciteerd!!!
Wat leuk joh!
Kan me voorstellen dat je niet kan wachten om trouwjurken te gaan passen
Alvast veel plezier met de voorpret!

Groetjes, mamma van Stephan

Hee Suzanne,

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Romantisch hoor! En gelijk al een datum geprikt, gelijk de voorpret van de voorbereidingen. Gaan jullie ‘traditioneel’ trouwen? Bij ons is dat met fotoreportage, kerk, stadhuis (of misschien een andere bijzondere plek, dat kan tegenwoordig al meer), echte trouwjurk, receptie, feest met band.

Ik ben nog niet zo lang lid en heb nog niet zoveel van je gelezen, wil je misschien nog iets over jezelf vertellen (leeftijd, kinderen)?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hoi hoi,

Nou Carola, ik ben hier ook nog niet zo lang hoor. Maar ik zal even wat over mezelf vertellen. Ik word eind september 24 en heb nog geen kinderen. Ik werk nu ruim 3 jaar op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen en zo ben ik hier eigenlijk terecht gekomen.
We gaan niet helemaal traditioneel trouwen. Niet in de kerk, maar wel met een groot feest en een receptie. Het trouwen zelf is niet in het gemeentehuis maar bij een oud museum met een romantisch zaaltje erbij. Precies wat we zochten. En nu maar de dagen afstrepen…

Groetjes,
Suus

ohhhhhhhhh romantisch hoor ! Gefeliciteerd, ik hoop dat jullie mega genieten van de voorpret.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Wat waanzinnig leuk en natuurlijk…Gefeliciteerd!!!

Wordt jullie huwelijksreis ook een verre reis (want: gevraagd in Thailand)??? Die van ons zou 7 jaar geleden een rondreis door Indonesie zijn, maar 1 dag(!!!) van te voren kwam er een negatief reisadvies voor heel Indonesie en hebben we alles op 't laatste moment om moeten boeken (zijn toen naar de Caribien geweest, ook niks mis mee). Het grappige was dat familie en vrienden 't stukje Indonesie verwerkt hadden tijdens ons feest en diner (Balinese danseressen).

Vorig jaar mei zijn we alsnog naar Indonesie gegaan (met uitzondering van Sumatra, waar 't nog steeds niet echt veilig is) en hebben we onze huwelijksreis nog eens dunnetjes over gedaan.

Wat leuk trouwens, trouwen bij een museum, echt super!!

hoi suus
van harte gefeliciteerd met julllie voorgenomen huwelijk het zal vast heel erg leuk worden en lekker romanties geniet er maar lekker van het duurt nog wel een jaartje maar je heb nog genoeg voorberijding dat zijn ook leuke dingen

groetjes marielle trotse mama van tanja

gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk

groetjes ingrid

Gewijzigd door - ingrid33 op 26 Aug 2004 12:42:52