Trotse mamma


#1

Ik ben op zoek naar moeders die bij de eerste zwangerschap een hele snelle bevalling hadden. Daar wil ik graag dingen mee delen

Ik heb een hele makkelijke zwangerschaps periode meegemaakt. Met weinig kwaaltjes en dingentjes. Weinig aangekomen in verhouding. Het enige wat ik had was 2 dagen accute spit. En op het laatst hield ik vocht vast. Maar verder heb ik weinig meegemaakt. De bevalling heb ik als een roes meegemaakt. Ik hoor de verloskundige nog zeggen. Weet je wel zeker dat het je eerste baby is. Ik zei toen ja dat weet ik 100% zeker. Want het ging me veel te snel allemaal. Want me kleine vent was er al binnen 4uur en 3 kwartier. Het ging allemaal zo snel en makkelijk. Dat ik echt zo iets had van was dit het al. Ik had alleen de pech dat de kleine niet ver op me buik kon liggen. Hij had een hele korte navelstreng. Maar desondanks heb ik een schat van een zoon. Inmiddels is hij al weer 6 maanden oud. En is een vrolijke en vriendelijk manneke. Hij huilt weinig alleen als het echt nodig is. Dat is eigenlijk voor maar drie dingen, namelijk: Natte luier, honger (vooral bij de laatste fles) en als die vecht tegen de slaap. Iedereen wil hem wel meenemen als ze hem zien.

Hoop dat er iemand is die met mij dit wil delen.

Met vriendelijke groeten

Chantal


#2

hey meid nog gefeliciteert met je zoon

zo dat is snel zeg

voor de eerste keer

ik heb een bevalling van 10 uur gehad en moest in 3 kwartier persen kreeg me dochter niet gelijk op me want navelstreng zat om er nek maar is nu een gezonde meid van 2 maanden

heerlijk slaapt ook lekker veel huillt heel soms  net wat jij zegt als ze een natte luier heeft of honger heeft en soms als ze ff bij me wil

gr mariska


#3

hoi chantal

je hebt idd een snelle bevalling gehad lekker hoor

ik ben bevallen met 32 weken

zaterdag 2 juni om half 3 kreeg een beetje kramp in me buik maar heb voor de rest allemaal nog dingen kunnen doen alleen in de avond werd hetalleen maar erger om half 12 hebben het ziekenhuis toen maar gebeld en we moesten meteen komen.

Na een aantal onderzoeken bleek dat ik al 9 cm ontsluiting had en dat was rondhalf 2 om 2 uur kreeg ik echt de drangom tepersen maar we moesten wachten op de kinderarts en die was er om half ,toen mocht ik dus eindelijk aan de bak en om 3.13uur is amber geboren.

Dus bij mij is hyet eigelijk ook wel vrij snel gegaan.


#4

hallo chantal
Na een goede zwangerschap.
Ik heb ook een snelle bevalling gehad. ( afgelopen augustus)
Het weekend had ik al wat voorweeen, maar kon alles nog doen
De nacht van zaterdag op zondag werd ik wakker met buikpijn en ging dus naar de wc, daar braken mijn vliezen (0:45) eerst nog even door het huis gelopen en om 1:15 wou ik weer op bed,mijn man werd toen wakker. Toen begonnen de weeen gelijk heel heftig (ontsluitingsweeen) om 1:45 heeft mijn man de verloskundige gebeld die was er om 2:15. Ik had toen al 10 cm ontsluiting. Gauw hebben ze alles klaar gezet en om 2:50 is onze dochter geboren. In 2 uur tijd dus geboren.
Ik heb het allemaal heel positief ervaren.