Trotse mama


#1

Ik ben zo trots op mijn kliene mannetje omdat ik de laatste tijd zo vaak te horen krijg dat hij zo goed kan praten en zo wijs is (2jr. en 9mnd.)

Ik heb een moeilijke periode met hem gehad zo tussen de 1,5 en 2 jaar omdat hij toen al wijs was maar nog niet goed kon praten en dus niet duidelijk kon maken wat hij wilde en dan heel driftig, boos en verdrietig werd.
Maar nu … hij klets de hele dag door en is een slim ventje (behoorlijk uitgekookt)

Ik lees heel veel met hem en nu heeft hij bv het boekje van rupsje rupsje van de bieb en die kent hij uit zijn hoofd dus lijkt het net of hij voorleest hahahahaha
Vanmorgen ging hij weer voor het eerst naar het KDV na de vankantie en daar zei de leidster ook al dat ze er elke keer verselt van staat dat hij zo goed kan praten.

Dion geboren op 26 maart 2009


#2

Wat fijn dat het praten nu zo goed gaat! Voor iedereen een stuk fijner als ze zich een beetje kunnen verwoorden inderdaad.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

En terecht dat je trots bent!!

Hier gaat het ongeveer hetzelfde. Hij zei met 1,5 jaar 5 woorden en kletst nu de oren van mijn hoofd Zo leuk!

Liefs, Anne


#4

Fijn dat hij nu de oren van je hoofd kletst en je het kunt begrijpen.
Ik zit hier met smart te wachten tot dat Danielle duidelijk begint te praten, zodat ik ook alles begrijp wat ze zegt en ze praat al veel en begrijpen doe ik haar vaak niet

Ik zou zeggen ga heerlijk de discussie aan met hem.

Groetjes Corina


#5

Logisch dat je trots ben als anderen zulke positieve berichten geven over je zoontje! Heel erg fijn, lekker van genieten!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy


#6

Leuk dat hij steeds meer gaat praten.

Groetjes,
Sandra


#7

Begrijp me niet verkeerd hoor, hij was 9 maanden toen hij zijn eerste woordje zei en sindsdien kwam er steeds meer bij maar toen hij hele zinnetjes ging maken wilde hij steeds meer en meer praten en had hele verhalen maar de helft was in baby taal en daar begreep ik natuurlijk niets van en dat was een lastige periode maar dat is nu dus niet meer en hebben we echt hele leuke gesprekjes en zegt hij soms hele grappige/lieve dingen.

Dion geboren op 26 maart 2009