Trotse mama van Kyran

Op 29 maart 2006 ben ik een vreselijke trotse moeder geworden van een prachtige zoon; Kyran Sven.

Hij is een onzettend lief knulletje en Robin (mijn man) en ik zijn verschrikkelijk gelukkig met hem. Hij heeft de laatste tijd wel veel last van buikkrampjes, maar daar krijgen we gelukkig veel tips over.

De eerste keer dat we naar de gynaecoloog gingen, wilde Robin al gelijk weten of het een jongentje of meisje werd. Natuurlijk konden we dat toen nog niet zien. Zo ging het telkens door, totdat je het wèl kon zien.

Ik wilde het wel weten, maar het hoefde niet persé. Ik wist dat Robin niets voor zich kon houden en besloot dat hij het niet mocht weten. Hij vond dat best jammer. Maar hield er rekening mee en zei: ik wil liever wel dat jij het dan weet. Ik vond dat goed.

Ik had het zien aankomen, Robin vroeg de ganse dag door: wat is het, een jongen of een meisje? Elke keer zei ik: het is een jongen… of een meisje! of andersom. Uit eindelijk was Robin ervan overtuigd dat het een meisje zou worden.

De weeën kwamen en binnen 5 uur was ik een trotse moeder van een… prachtige zoon!!!

Voor ons tweede kindje, en die komt er vast, weet ik één ding zeker, ik wil het dan nìet weten. Het blijft een verrassing voor ons allebei!

Wil je onze lieve Kyran gewonderen? Surf dan naar www.babykyran.mijnbabyinfo.nl