Trotse mama van Kendra

Hallo Allemaal,
Ik ben Chantal, 22jaar en woon in Amsterdam. Samen met mijn vriend Daan, zijn wij op 16-10-2010 de zeer trotse ouders geworden van onze dochter, genaamd Kendra. Kendra is geboren met het prachtige gewicht van 3200Gram.
Ik heb mij hier aangemeld, omdat het onze eerste dochtertje is. En zoals jullie hoogstwaarschijnlijk zelf ook wel hebben mogen ervaren, vraag ik mezelf nog wel eens wat af. Uiteraard krijg ik veel tips, van de mensen uit mijn omgeving, en het CB. Maar ben toch benieuwd, naar jullie eventuele meningen, ervaringen, tips etc.

Welkom!

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van 22 maanden.
Wij wonen met z’n drieën in Rotterdam

Enne… volgens mij weten we allemaal wel wat je bedoeld! Veel plezier hier,

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Aangenaam ik ben Ghislaine, 27 jaar de mama van Joaquin ons zoontje van nèt 1 jaar. Ik woon samen met mijn vriend Sven de papa van Joaquin in het Brabantse dorp Best (vlakbij Eindhoven). Veel plezier hier op het forum en natuurlijk ben je vrij om advies en tips te vragen= leuk!

Groetjes xxx

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hi Ik ben Michèle, mamma van Morgan van 2 jaar en ja ik snap je ook helemaal

Wij wonen met zijn drietjes in de Randstad. Ik ben 31 en pappa 37 jaar.

Groetjes,

Michèle

Welkom! Ook ik snap wat je bedoelt Je kan hier veel halen is mijn ervaring! Ik ben de moeder van Erik, hij is ruim 2 jaar oud. We wonen met ons drietjes in Drenthe; ik ben 33 jaar en papa is 31.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

welkom ik ben buikje 3
ik ben 26 jaar heb twee jongens van 5 en 3 jaar en inmiddels 20weken zwanger van ons derde wonder

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Thanks, voor het warme onthaal!
Voel me al helemaal op m’n gemak =)
En Buikje3… Gefeliciteerd met je 3e zwangerschap!
Ik zou zeggen, geniet ervan!

Hoihoi welkom hier
Ik ben Hanna (bijna 24) en heb samen met mn vriend Stefan (bijna 26) 1 April 2010 een prachtdochtertje gekregen, Sylvie. Ze is nu inmiddels alweer 7,5 maand
Wij wonen met zn 3en in Haulerwijk, in Friesland

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie