Trotse Mama van Hailey


#1

hallo allemaal  ik ben een trotse mama van Hailey Quincy laaper ik was 18 toen ik zwanger raakte van me dochtertje had pas een relatie met mijn man, ons dochtertje was een dwarsleggertje in me zwangerschap dan lag ze in een stuit en dan weer niet op een gegeven moment zelfs een datum geprikt om haar te halen met 39 weken omdat ze in een stuit lag een week daarvoor was ze weer terug gedraait. dus alles ging niet door ik heb uiteindelijk 40+3 dagen gelopen ze hebben me toen ingeleid na 14 a 15 uur met gebroken vliezen gelegen te hebben envol op weeen hebben gehad het hielp niet heb uiteindelijk maar 3 cm ontsluiting gehad, het werd dus toch een keizersnede, op het moment dat ik der zag ik wist niet dat er zo veel liefde in me zat ze is ook hartstikke lief slaapt van dag 1 al de nacht door moet er echt wakker maken om haar te voeden echt een prinsesje in het ziekenhuis was ze veel afgevallen 10% van haar geboorte gewicht zo hebben ze me naar huis gestuurd en ze hadden niet gezegt dat ze niet goed at aan de borts terwijl ik genoeg borstvoeding had eenmaal de kraamhulp bij me thuis heeft me aangeraden om een tepelhoedje te gebruiken ze was bij der geboorte 3630 gram nu is ze inmiddels 3 weken oud en ik had er met 2 weken gewogen en toen was ze 3505 dus gaat de goede kant op alleen heeft ze nu een beetje last van krampjes echt heel zielig! maar dat komt wel weer goed. nu ben ik heerlijk elke dag thuis  met me meissie en ben echt volop aan het genieten van haar