Trotse mama van H.ayley


#1

Hallo!

Mijn naam is D.enise en ik ben de trotse mama van H.ayley.
Ze is alweer bijna 9 maanden en kan sinds vorige week kruipen, zelf zitten en blijven zitten en probeert ze zich op te trekken.
Haar 5 en 6 tandje zijn gisteren doorgekomen.

Ik werk als administratief medewerkster gem. 20u per week.

Ik ben ruim 2 jaar getrouwd met P.aul en hij werkt bij hetzelfde bedrijf als ik.

Mijn hobby’s zijn scrappen, sieraden maken, haarknipjes maken, winkelen en natuurlijk knuffelen en spelen met H.ayley.

Als er nog vragen zijn hoor ik die graag!


#2

Welkom!

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van 22 maanden.
Wij wonen met z’n drieën in Rotterdam.

Zelf studeer ik fulltime, en mijn vriend verdient de kost

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#3

Hi Ik ben Michèle, mamma van Morgan van 2 jaar. Ik werk 40 uur als juridisch secretaresse en pappa is full time chef AGF.

Groetjes,

Michèle


#4

Welkom, Ik ben Juna 27, mama van Jada 2,5 jaar. Ik ben opgeleid als verpleegkundige, maar werk full-time als case manager bij een ziektekostenverzekeringsmaatschappij (hahahaha lang woord zeg) Ik kom uit Nederland, maar wij wonen in Malawi, want daar komt Jada’s papa vandaan!


#5

welkom wat goed zeg wat zul je trots zijn

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder


#6

Welkom! Ik ben de moeder van een zoontje, Erik. Hij is 2 jaar. We wonen met ons drietjes in Drenthe.

Ik heb wel een vraagje: waarom schrijf je jullie namen met een . achter de eerste letter?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#7

Dank jullie wel allemaal!

@ Mriek: Dan zijn we niet te vinden via google.
Mocht ik hier ooit iets persoonlijks neer zetten dan kunnen mensen die ons kennen ons niet via google vinden en zo mijn verhalen lezen.


#8

Oh, slim! Wist niet dat dit een oplossing was. Weer iets geleerd!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#9

Tenzij iemand er op komt om onze namen met een punt te googelen.
Dan schiet je er weer niks mee op hahaha.


#10

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#11

Welkom,

Ik ben Hanna (bijna 24) en heb samen met mn vriend (bijna 26) een lief dochtertje van nu 7,5 maandjes
Wij wonen in Haulerwijk, Friesland

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie