Trots

Ik wil alleen even kwijt dat ik ZO trots ben op mijn ukkie (bijna 11 maanden)! Gister een huis vol vrienden, keihard vuurwerk in de buurt en mijn ventje heeft er gewoon doorheen geslapen tot vanmorgen half negen! Zooooo knap vind ik dat!

Moest het even kwijt…

Heel netjes hoor. Moet zeggen hier met 4 maanden wel wakker geweest voor de fles, maar geen angst en geen problemen verder.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Fijn! Wat kunnen ze je dan verbazen hè? En nog wel tot half negen ook, toe maar…

Onze kleine man werd rond acht uur wel wakker van wat geknal in de straat, maar om 00.00 uur sliep ook hij overal doorheen. Was alleen wel om half zes weer wakker, dus dat half negen-gedoe snapt 'ie nog niet helemaal…

Ha ha ha toch nog maar eens met hem gaan zitten en er over praten Mriek

Groetjes,

Michèle

Haha, misschien moet ik dat maar doen ja…

Zou hij het snappen??

Groetjes,

Michèle

Tuurlijk, ik heb een onwijs slim kind gebaard!

Oke ben benieuwd hoe laat ie wakker wordt morgen dan

Groetjes,

Michèle

Slik…

Hier was het om 5 uur toen ze pappa hoorde even mopperen om een speen en he jij er uit waarom ik niet. Maar dat probleem was zo weer weg en het was 7 uur dat mevrouw aangaf honger te hebben. Nu ligt ze in de box en ik ben mijn veplichtingen hier aan het vervullen

Groetjes,

Michèle

haha Boris heeft er ook doorheen geslapen en ze hebben hier voor de deur een duizendklapper afgevuurd en dat maakt een herrie. Na het vuurwerk wat meer dan een uur heeft geduurd hier in de straat en in de buurt begonnen de buren met die kleine trekbommetjes en toen was Boris wel wakker, ze hadden ook een groot vuur gemaakt in de straat met al het vuurwerkafval en dat vond de kleine wel leuk. Daarna terug op bed met zn muziekbeest en weg was ie en geslapen tot na negenen.

Nou Michele, Erik meldde zich rond kwart voor zes. Dus hij is toch minder slim dan ik dacht…hihi. En weer verder slapen, ho maar. Maar bij me in bed genomen (al weken niet meer gedaan, leek me wel weer even gezellig) en om half zeven de eerste fles gegeven.

Weet je? Het begroot me zo dat 'ie nog steeds zo verkouden is. Ik weet dat het erbij hoort de eerste tijd, maar hij hoest zich suf en dat lijkt me zo vervelend. Wij kunnen nog rochelen en uitspugen enzo (blegh, sorry), maar hij niet. Hij heeft een raspende ademhaling. Ik wil morgen even dat Luuf-spul kopen, hopelijk werkt dat een beetje. Vind het zo zielig!

Die luuf werkt heel goed. Morgan is helemaal van haar verkoudheid af. Wat ook helpt is een ui naast zijn bedje, opengesneden wel he. De uienlucht houd ook de luchtwegen open.

Dus inderdaad halen en lekker insmeren ermee. Lekker warm pyjamatje aan en met een paar dagen zal het denk ik wel beter zijn.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het zo goed werkt! Ik ga het echt gelijk halen morgen en hem er helemaal gek mee smeren…denk je echt dat de verkoudheid van Morgan daardoor over is gegaan?

Let wel even op dat je luuf voor baby’s hebt. Je hebt drie soorten. Deze is oranje. Nou ja ik weet wel dat ze uitgeruster wakker werd omdat ze meer lucht had, en rust is toch genezing.

Groetjes,

Michèle

Papa is net even de stad ingeweest (koopavond) en heeft de goeie meegenomen! Applaus. Haha. En de neusspray, ook van Luuf. Dus we kunnen morgen aan het smeren en sprayen. Dat laatste zal wel geen succes worden, eerst maar even kijken hoever we komen met alleen smeren. Sterk spul, dat Luuf!

Luuf neusspray?? Die ken ik weer niet. Ik heb Otrivin baby voor morgan, gelukkig nog niet nodig gehad. Het is al over… Mevrouw is hier vanavond gemasseerd met lavendelolie van natusan. Ik heb ook bodylotion, maar dat vind ze niet zo lekker want die wordt niet zo warm in je handen en de olie wel… Ze heeft liggen genieten…

Groetjes,

Michèle

Schattig! Massages zijn tenslotte ook heel erg lekker…jouw meisje moet later ook maar eens naar een kuuroord…

Ja, neusspray met zeezoutoplossing. Vanochtend mee gesprayed (meneer gaf geen kik!) en lekker ingesmeerd met de Luuf. Ik heb hem daarnet naar m’n schoonmoeder gebracht, die heeft een dagje quality time met haar kleinzoon vandaag. Ik ga vanmiddag even de stad in, moet nog weer van alles kopen. Je blijft aan de gang hè…

Groetjes!

Ha ha ha hou maar op. Wij zijn na Rotterdam nog even bij mijn schoonmoeder langsgewipt (in Delft) en mamma heeft even de bonnen bij mekaar opgeteld… Laten we zeggen LANG LEVEN DE KINDERBIJSLAG EN OPRUIMING

Maar goed morgen ga ik alle maatjes 50-56 uit haar kast halen en wegruimen (wat gaat dat hard) en alle nieuwe kleren inruimen. We hebben nu ruimschoots 62, 68 en 74 dus ze kan naar hartelust groeien. Maar ik heb echt zulke onwijs leuke en gave dingen gekocht… Ha ha ha oh ja weet niet of je bekend met Villa Hap?? Echt moet ik niet te vaak heen gaan…

Groetjes,

Michèle

Marijn heeft ook door alle vuurwerk geslapen. 's Middags waren we nog bij carbitschieten geweest en meneer gaf geen kik en lachte de hele tijd. Stonden wel op veilige afstand en handen voor de oren.

9 maanden banner