Trots op Veronica!

Hoi allemaal,

Wij zijn zo trots op Veronica joh. Het zit zo: Marcel ging een potje Olvarit halen en ik zei dus voor 6 maanden, het liefst een groot potje. Warm eten dus he. Nou, hij komt dus thuis met een potje voor 8 maanden. Lucas is nu 7 maanden, maar ik dacht, ach ik probeer het wel. Hij lust zoveel, misschien dit ook wel. Nu weten jullie natuurijk, dat het verschil tussen 6 en 8 maanden, de structuur van het eten is. Veel grover. Toch maar proberen… Wat denk je? Na 3 happen stikt ie er bijna in. Echt waar, ik bijna hartverlamming… Marcel was in de keuken bezig met eten maken en Veronica was bij mij. Zij schrok dus ook en roept hard:“Lucas!” Ik zeg rustig tegen haar,:“Ga papa halen” en ze rent gelijk weg, gooit de deur open, naar de keuken en roept:“Papa papa, kom snel, Lucas”, gelukkig was het leed toen al geleden. Ik had het er hapje eruit gekregen, maar Marcel kwam er gelijk aan gerent. Dank zij mijn grote meid dus! Ja we zijn byzonder trots op dr. Oh ja, wat ik nog ff wil zeggen: ik bleef zo rustig en wist wat ik moest doen, doordat ik EHBO voor babies en kinderen heb gevolgd. Uiteraard moet je ook vervolg cursussen volgen. Het helpt echt hoor! Je raakt dan wat minder snel in paniek. Echt een aanrader, het is namelijk heel anders dan bij kinderen vanaf 13 jaar en volwassenen!! Doen, het kost ff geld, dat is waar en wat vrije tijd, maar het is beslist goed!

groetjes Monique (mama van de knapste heldin van de wereld…)

pffffffffffffffffffffffff. je maakt me aan het schrikken

Kussies

Oh eng zeg, ik zit nu al in mijn maag als Demi strakkies brood moet eten, pfff het idee dat ze er bijna in zou stikken pffffff

Nou wel een supergirl heb je hoor!!

Groetjes Nathalie

Ohhh dan schrik je toch wel even…

nou een super meid heb je zeg…
gelukkig dat jij zo rustig blijt, een curcus is inderdaad wel verstandig.

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper