HHoi,ik ben Debbie,mama van Sabyne en Ryan,ben trots op mijn oogappeltjes,het was niet vanzelfsprekend dat wij deze kindjes hebben gekregen.Ik heb moeite met dat sommige mensen zeggen:Wij NEMEN kinderen,kinderen NEEM je niet je KRIJGT ze als je geluk hebt!
Trots op oogappeltjes
Hoi Debbie, welkom hier en veel lees-en schrijfplezier hier!
Plaats gauw eens een fotootje van je oogappeltjes.
Ik ben CCM, 33 jaar en moeder van een kleuter, peuter en baby. Als het goed is, staat dat in mijn banner, die ik nog moet optimaliseren (lees: fotootjes even groot maken).
p.s. in Belgie KOPEN ze kinderen, geloof ik

Hoi Debbie,
Welkom hier!
Ik ben Bianca, 30 jaar en ik woon samen met mijn vriend en ons zoontje Stephan (die net 4 jaar is)
Morgen ben ik 33 weken zwanger van ons dochtertje Kaya
Ook ik ben natuurlijk super trots op ons manneke Stephan (en nu al op Kaya
)
Ik heb het trouwens nooit “vanzelfsprekend” gevonden hoor, dat ik later kids zou krijgen.
Ben me er altijd van bewust geweest dat het maar de vraag is of je kids kan krijgen…Enne…ik ben dus ook super blij dat ons die kans gegeven is. Dat ik mijj mamma mag noemen van een heerlijk ventje en straks een mooi meiske!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Hoi Debbie,
welkom.
Ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis. Wij zijn de trotse ouders van: Lisa en Cas.
Veel plezier hier.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Hoi Debbie
Welkom hier
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van een prachtig ventje die Robin heet
Over een paar dagen, hopen wij onze tweede spruit te verwelkomen
En ik ben het met je eens en met de andere ook
Het is nooit vanzelfsprekend dat je kinderen kan krijgen
Daarom is het steeds weer een wondertje
Heel veel plezier hier
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hoi Debby,
Welkom ik ben tries mama van 2 zeer ondeugende jongens hihi ben getrouwd met peet zo’n 10 jaar…
Ik ben het eigelijk met bijde niet eens 1 je neemt ze niet maar krijgen? (heb er toch ver… veel moeite voor moeten doen dus ik ben nog steeds op zoek naar het juiste woord er voor)
heel veel prikplezier hier op ikkeben!
Tries
hoi
ik ben ingrid 35 jaar ben getrouwd met henk en samen hebben we een zoon van 4,5 jaar marco geheten
groetjes ingrid
Hoi Debbie,
ikke ben Astrid ( 31j) en woon zo ruim 13 jaar samen met Daan ( 36j) en samen hebben we 2 hele mooie kindjes mogen krijgen. Evianne is 2,5 jaar en Jessin is 4 maanden.

Hoi,
Ik ben Nathalie getrouwd met Arno en samen trotse ouders van DEmi en Milan…
Tries, kinderen overkomen je? is dat het juiste woord
Het is en blijft een wonder!
Groetjes Nathalie & Co

Het wonderlijke is dat ik er ook geen woord voor kan bedenken eigenlijk. Je krijgt wel een kindje, maar je bepaalt dan toch ook wanneer je ze wil of neemt zoals sommigen zeggen. Daarbij is er eerst nog werk aan de winkel en krijg je ze niet zonder eerst wat behoorlijk arbeid te verzetten. Maar dat het een echt wonder is daar hoeven we niet aan te twijfelen.