Trots op onze kanjer!


#1

Wij zijn zo trots op onze kleine meid, dat ik ff een foto aan jullie wil laten zien:)
Quinty heeft een zware bevalling gehad en is met de vaccuumpomp gehaald en een andere arts heeft haar letterlijk uit mijn buik moeten duwen..Hierdoor was haar sleutelbeentje gebroken:( Quinty en ik hebben nog een week in het ziekenhuis moeten blijven, vanwege de zware bevalling.
Met 2 maand kwam ik op het bureau en daar kreeg ik te horen dat Quinty achter liep in ontwikkeling, omdat ze niet op haar armen kon steunen terwijl ze op haar buik lag. Ik gaf aan dat ze erg moest huilen op de buik en dat we dachten dat ze nog steeds last had van haar armpje.. Nee, dat kon niet en we moesten haar echt vaker op de buik leggen om te oefenen..Na vele pogingen, waarbij de kleine uit uitkrijste, zijn we er mee gestopt. Ik heb de fysio eens geraadpleegd en wat blijkt; ze kan er dus nog wel degelijk last van hebben! Nu krijgt ze een goede begeleiding en doen we oefeningen met haar. Ze kan al weken lang zichzelf op de buik draaien en op haar armen steunen!!Nu ligt ze volgens de fysio en kinderarts voor in ontwikkeling:)
We zijn zo trots op ons doorzettertje;)