Trots op mijn ventje!


#1

Ontdanks dat er nog steeds heel moeilijke momenten zijn… ben ik ook super trots op mijn ventje!

Hij heeft vorige week rummikub ontdekt, en vind dat geweldig om te spelen… Na een paar keer spelen had hij het helemaal door, en nu kan ik niet eens meer van hem winnen!!! Verteld hij het mij (hij gluurt op mijn bordje ) als ik een kans om iets aan te leggen over het hoofd heb gezien!

EN, sinds we 4 weken geleden zijn begonnen met vet mesten is hij een kilo aangekomen!!!

Verder is hij een paar weken geleden 2 tanden kwijtgeraakt (al is de manier waarop niet zo leuk - hebben sommige wel gelezen op hyves ) en nu hard aan het wachten op de grote-mensen-tanden. hij wordt zo groot!!!


#2

Wat een goede berichten allemaal, fijn joh! Wat knap dat hij zo goed kan rummikuppen (of ben jij zo slecht, haha). En ook fijn dat hij is aangekomen. Terecht dat je een trotse mama bent!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#3

Eh nou ik ben natuurlijk geen prof maar volgens mij ben ik nou ook niet heel erg slecht in rummikub! Alleen komt het een enkele keer wel eens voor dat ik een bepaalde combinatie net niet zie.
(hij puzzelt gewoon opeens vanalles wat al op tafel ligt door elkaar om zo weer een paar steentjes van zn bordje kwijt te kunnen raken en het klopt dan nog ook!)


#4

Knap en fijn dat hij daar zoveel in kwijt kan zeg. Ja wat je al zei hij puzzelde ook al heel jong boven zijn leeftijd he. Mag ik hier de rumikub ook wel weghouden of we laten ze samen spelen…

En lekker dat ie ook aangekomen is, is hij al wat minder kouwelijk of moet er daarvoor nog wat meer aan???

Groetjes,

Michèle


#5

Wat fijn allemaal zeg, terecht dat je trots bent
Enne ja dat verhaal van die tandjes was iets minder leuk voor jou he Haha

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#6

Super van je mannetje! Ik zou ook trots zijn!



#7

Goed zeg! Knap hoor dat ie zelfs mama kan verslaan met rummicub!
Wiskunde knobbeltje? Ruimtelijk inzicht? Helemaal super!

Die tandjes…das minder, hopelijk is ie vroeg met z’n grote mensen tanden! Jasper mist ook het een en ander van z’n voortandjes, vreselijk vond ik dat! En als mensen tegen me zeiden ‘gelukkig is het z’n melkgebit’ dan kon ik ze wel schieten… hij had ze nog maar net! Maar ja, het is natuurlijk wel waar…

Lekker blijven genieten van die grote vent!
Groejtes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#8

@mamavanJasper, hij is wel gewoon begonnen met wisselen hoor. We waren er net achter dat ze wiebelden. Maar eigenlijk nog niet genoeg om er zo uit te gaan.
Maar hij had mij heel hard in mn been gebeten, en toen was 'ie ze dus kwijt.
Vandaar de manier waarop niet zo leuk, voor mij
Helaas heeft ie er waarschijnlijk eentje ingeslikt ofzo. Die hebben we niet teruggevonden. jammer, want ik wilde ze bewaren.