Trots op mijn meiden

Ik wilde mijn kinderen eerst om uiteenlopende redenen niet naar de PSZ brengen, maar uiteindelijk toch maar wel.
Volgende maand worden ze al 3jaar.
Vandaag was de grote dag; de meiden zijn voor het eerst naar de PSZ geweest.

Ik heb ze een half uurtje later gebracht dan dat de andere kindjes komen tot in het lokaal ben ik meegelopen, heb gezegt dat ik nu weer naar huis ging en heb (zoals altijd als ik weg ga) om een kus gevraagt. Geen punt, ze kwamen me een kus geven, ik zeg nog tegen Jacqueline; ‘mamma gaat naar huis he’ en jawel, achter haar rug zwaaide ze even en zei ; hoooii.
Ik heb nog even staan kijken buiten het lokaal voor de zekerheid, maar ze zagen me niet staan en waren aan het kijken wat de andere kindjes aan het doen waren. Het was volgens de leidsters allemaal goed verlopen en toen ik ze kwam halen zaten ze netjes op een stoel te wachten (nooit gedacht dat die 2 dat konden, haha)

Ha ha ha zo zie je maar onze kinderen blijven ons verbazen. Maar wat fijn dat ze het zo naar hun zin gehad hebben, moet voor jou ook een opluchting zijn.

Groetjes,

Michèle

Heerlijk dat ze zich zo goed vermaakt hebben!
Heb jij je vrije tijd ook nog goed doorgebracht?
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat fijn! En misschien hebben ze ook wel steun aan elkaar gehad, zo voor het eerst samen naar de psz. Heb je iets leuks voor jezelf gedaan?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

We hadden sollicitaties op het moment dat de kinderen op de PSZ waren, dus ik had mijn tijd beter kunnen benutten, haha.

Sollicitaties zijn wel heel nuttig! En? Weet je al meer?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn dat het zo goed gegaan is. Dan laat je ze daar toch met een lekker gevoel achter.

Spannend je sollicitaties. Ben net als Mriek ook benieuwd hoe het gaat met solliciteren.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Als Jurian 3 jaar is gaat hij er ook naartoe… wilde het eerst ook niet. Maar denk dat het toch een goede voorbereiding op het schoolleven is…

wat leuk! en heel knap gedaan van je meisies!
mag ik vragen waarom je ze niet naar de peuterspeelzaal wilde brengen?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Uiteenlopende redenen;

• een vreemde die ik mijn kinderen moet tevertrouwen (bang dat ze niet goed genoeg zullen zijn voor mijn kinderen of ze iets aandoen of zo)
  • ons buurjongetje op de PSZ die niet heel erg leuk met de meiden is (haren trekken, slaan ect) maar ik heb een andere PSZ gevonden in de buurt
  • dat ik ‘geen tijd’ had om de meiden te brengen en halen’ (slap excuus natuurlijk)
  • dat het erg duur was; dat dacht ik omdat ik verkeerde info had gekregen

Ik heb 1 leidster nu 3x gezien en heb er wel vertrouwen in. Beide leidsters zijn van middelbare leeftijd (konden mijn moeder wel zijn haha) en daar heb ik een fijner gevoel bij dan bij meiden van mijn leeftijd of jongen. Waarom weet ik niet, maar het is eenmaal zo.

Zoals de meiden reageerden had ik eerlijk gezegt wel verwacht. We hebben nooit een drama oid gemaakt van een afscheid en ik kan ze dus bij iedereen achter laten zonder moeite (nou ja, ik laat de meiden natuurlijk niet zomaar bij iedereen achter hoor )
En toen we dinsdag daar waren om papieren af te geven ect wilde Jacqueline wel blijven, zwaaide ons ook uit toen ik haar probeerde mee te krijgen door weg te gaan, maar dat werkte dus niet haha.

Deze sollicitaties waren overigens niet voor mij, nu zaten we aan de andere kant van de tafel; er waren 2 jongens bij ons op sollicitatiegesprek geweest Ze zijn op voorbehoud aangenomen

Vrijdag heb ik mijn 2e gesprek. Bij de eerste ben ik afgewezen (is niet erg want mijn voorkeur gaat uit naar de baan waar ik vrijdag voor op gesprek ga )

Oh, haha. Verkeerd begrepen. Jij nog succes dan!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker