Hallo allemaal, ben zo blij. Ben vandaag bij de diestiste geweest voor mees en ze was zeer zeer tevreden. Hij eet en drinkt zeer goed op het moment en zit met zijn melk zelfs boven de 800cc (mees moet tussen de 600-800cc drinken). Vanaf nu gaan we ook toetjes proberen, dus spannend of hij dus wel of geen koemelkallergie heeft. Als dat goed gaat gaan we over een maand al mixend met “normale” flesvoeding de nutramigen afbouwen. Moet zeggen dat ik dat heel eng vind omdat ik nu zoiets heb van hij drinkt juist goed al een tijdje en de tijd dat het heel slecht ging met de fles staat me nog zeer vers in het geheugen gegrift, of zeg maar gebeiteld{]. Maar de dietiste zegt dat als hij geen kma heeft hij toch terug op de normale melk kan als we het maar rustig aan mengen voor hem, nou moet je dan maar op vertrouwen hé. Moest dit ff vertellen, omdat ik trots op mijn ventje ben en dat ik hoop dat we nu de goeie kant op gaan met mees. Donderdag nog langs de kinderarts ben benieuwd wat hij weegt want hij is volgens mij flink aangespekt vanaf de laatste keer. Ben benieuwd!
Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).