Trots op mijn kleine grote mees

Hallo allemaal, ben zo blij. Ben vandaag bij de diestiste geweest voor mees en ze was zeer zeer tevreden. Hij eet en drinkt zeer goed op het moment en zit met zijn melk zelfs boven de 800cc (mees moet tussen de 600-800cc drinken). Vanaf nu gaan we ook toetjes proberen, dus spannend of hij dus wel of geen koemelkallergie heeft. Als dat goed gaat gaan we over een maand al mixend met “normale” flesvoeding de nutramigen afbouwen. Moet zeggen dat ik dat heel eng vind omdat ik nu zoiets heb van hij drinkt juist goed al een tijdje en de tijd dat het heel slecht ging met de fles staat me nog zeer vers in het geheugen gegrift, of zeg maar gebeiteld{]. Maar de dietiste zegt dat als hij geen kma heeft hij toch terug op de normale melk kan als we het maar rustig aan mengen voor hem, nou moet je dan maar op vertrouwen hé. Moest dit ff vertellen, omdat ik trots op mijn ventje ben en dat ik hoop dat we nu de goeie kant op gaan met mees. Donderdag nog langs de kinderarts ben benieuwd wat hij weegt want hij is volgens mij flink aangespekt vanaf de laatste keer. Ben benieuwd!

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

Jaa joepie, zou toch super zijn allemaal. Succes hoor, ik ben benieuwd hoe het gaat met de toetjes ed.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wat fijn dat het nu zo goed gaat.

Hoop voor jullie dat dit zo blijft gaan en ook dat hij lekker van de toetjes kan genieten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Wat fijn dat het zo goed gaat! Hopelijk blijft het zo goed gaan. Ik kan me voorstellen dat je blij bent!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn… wat een prestatie! Knap hoor…

Bedankt voor jullie reactie, vanmiddag zijn toetje gehad en hij vond het heerlijk. Zat elke keer met dat spreeuwen mondje open, erg lief. Tot nu toe geen reactie, maar heeft iemand een idee waneer je evt een reactie zou kunnen krijgen en wwar je dat aan zou kunnen merken?

Gr patries
(24-4-2009).

En ? Is het verder rustig verlopen en kan de kleine mop vandaag weer zijn spreeuwenmondje opzetten voor een heerlijk toetje ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Mwah weet niet wat ik er vandaag van moet denken, zal bij het begin beginnen. Luna begon gisteravond met overgeven, daarna nog 2x 'snachts. Mees drinkt vandaag niet echt geweldig, toch een reactie op de koemelk?? Hij heeft verder geen uitslag, poept goed laat alleen wat meer windjes. Tja dus… slechte dag qua drinken, virusje van luna onder de leden, of toch de koemelk?? schiet mij maar lek, maar krijg er alweer de kriebels van. Weet eigenlijk niet wat de reactie zou kunnen zijn, jammer dat er niet wat meer gereageerd word. Morgen kinderarts, dus dan horen we het wel. Trouwens het toetje smaakt hem wel heerlijk.

Gr patries
(24-4-2009).

Jeetje Wat kunnen dat soort dingen toch irrie zijn Konden ze het maar zeggen
Maarja
Sterkte ermee

Lilypie Second Birthday tickers

Seth kon/kan ook niet tegen koemelk, maar hij kreeg er eczeem van, en hele erge dunne stinkende ontlasting. Dat heeft Mees in ieder geval niet.
Die windjes kunnen best komen door het toetje, maar gewoon omdat het wat zwaarder valt dan normaal, en zijn darmpjes eraan moeten wennen.
Het kan best even (een paar dagen) duren voor hij eraan gewend is.
Succes ermee!
Liefs, anne

Hoi, het gaat nu eigenlijk wel goed. kinderarts was tevreden, goed aangekomen. Tot nu toe nog steeds geen teactie van de toetjes, hij smult ervan, word helemaal hieper de pieper als hij ze al ziet. Dus hou mijn vingers gekruist.

Gr patries
(24-4-2009).