Oei, dat ik dat zo van mezelf zeg
Maar ik ben dan ook heel trots op het musketierspak dat ik voor Lucas heb gemaakt voor carnaval.
Kijk maar

Groetjes Mim
Oei, dat ik dat zo van mezelf zeg
Maar ik ben dan ook heel trots op het musketierspak dat ik voor Lucas heb gemaakt voor carnaval.
Kijk maar

Groetjes Mim
Wat leuk zeg, mooi gemaakt. Wanneer kan ik onze bestelling doorgeven?
Liefs Kristel
wat leuk zeg heel mooie ziet er perfect uit
zekker trots op je zelf mag zijn
gr marielle trotse mama van tanja
hee gaaf man en idd daar mag je trots op zijn dat je dat kan en dat dit mooi manneke het aan mag
.gif)
Hoi Mim,
Wat GOED joh!!
Applaus hoor
En wat staat het hem eigenwijs en stoer zeg!
Dus eh…als we nog eens een leuk verkleedpak nodig hebben, weten we waar we moeten zijn…?
Groetjes, mamma van Stephan

echt mooi gedaan. jeetje wou dat ik dat kon. en hoe heeft hij het gehad met carnaval op school?

zo dat is een gaaf pak, dat heb je echt mooi gedaan, kan je ons wat tips online geven, want ik kan nieteens sokken stoppen hahahaha
Dank u, dank u, dank u
Jullie kunnen bestellingen plaatsen, maar ik heb niet zo heel veel tijd over.
Dus in welk jaar willen jullie het hebben?
Groetjes Mim
Is het geen idee om een eigen web-winkel te openen. Met allemaal carnavalskleding voor kinderen. Vanaf maatje 116 is er genoeg maar kleiner zijn ze haast niet te vinden.
Liefs Kristel
Ja inderdaad.
Het is vaak pas vanaf maat 116 of zelfs vanaf maat 134
Maat 92 of evt. 98 zou ook weleens leuk zijn maar dat heb ik echt nog nooit in een winkel gezien!
Raar eigenlijk.
Want ook bij ons op de peuterspeelzaal gaan ze weleens verkleed (mijn buurmeisje laatst wel en die gaat naar dezelfde als Stephan).
En bij mijn neefje op de psz deden ze dat ook.
Die hadden ook al zo’n probleem om kleding te vinden.

nee hoor, zelfs bij de bart smit en de hema en kruidvat was genoeg te vinden in maat 98/104 hoor, en meestal moet het toch wat groter zijn als hun eigen maat omdat het over de kleding heengaat, heb voor sofie nu een katje 116 dat is toch een overal kan ze hem volgend jaar ook nog aan, victor kan de 98 prima over zijn dikke winterjas heen aan
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
Oké, heb ik met mijn neus gekeken.
Nou ja, gekeken…heb niet eens echt gezocht aangezien ik het niet nodig had
Maar het viel me in de folders op dat het vaak om maat 116 of groter ging.

Hoi Mim.
Hartstikke mooi man!Mooie stof ook!
En Lucas staat ook helemaal te glunderen erbij!Gelukkig maar…voor hetzelfde geld willen ze het ineens niet aantrekken…Tenminste dat lijkt me bij Niels zo kunnen gebeuren!
Groetjes Eljada
nou dat is waar we gaan van middag naar een kiinder carnaval, ben op zoek geweest naar iets leuks voor ze maar je ziet alleen maar clowns pakken in die kleine maatjes maar dat vind ik niet zo leuk. dus ja… ik ben thuis gekomen met twee kleine boeren kieletjes… ja ook niet origineel maar ja staat wel leuk met een zakdoekje om hun nek. en ikke ben ook niet goed in kleding maken dussssss…