Trots op Jesse

Hi meiden,

Ik ben zo trots op mn lieve schat!! Het gaat opeens wel allemaal heel erg snel. Zitten kan hij al maar hij kan nu in een maand rollen, beetje kruipen en sinds een aantal dagen trekt hij zichzelf op!! Super! Doordat rollen werd hij eerst 's nacht wakker maar sinds 2 weekjes niet meer en hij wordt nu niet meer rond half 7 wakker maar elke keer tussen half 8 en half 9! JIPPIE!!

Hij is de liefste!! Foto’s staan op hyves… lukt me niet om ze hier op te zetten

Liefs

Lilypie

Hoe doe je dat?? Hem zo laat wakker laten worde?? Misschien moeten jesse en Morgan maar even babbelen met elkaar Hier is het elke dat 5.30 op het moment

Groetjes,

Michèle

Is goed laat maar langs komen!! Nee weet het ook niet. Eerst alktijd vroeg maar nu dus niet meer sinds hij echt goed rolt. Misschien komt het wel omdat hiju nu op zijn buik slaapt. En we hebben een nieuw rolgordijn opgehangen das donkerder. Misschien helpt dat.

Liefs

Lilypie

ik stuur dylano ff met morgan mee was hier vanochtend half 6 als ik papa moet geloven ik hoorde hem voor het eerst om kwart over 6 en indien ik er zelf veel te lat inlag en toen ook nog heb liggen lezen was het een bar kort nachtje hahaha.

maar kikie helemaal te gek wat jesse opeens allemaal kan toppie hoor

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

morgan heeft een verduisterde kamer en ze slaapt al op der buik

Enne Michelle das niet zo slim he

Groetjes,

Michèle

hier ook een latertje hoor 's ochtends, zelfde tijd als Jesse. heerlijk, ik geniet er ook echt van. soms wordt ze wel even wakker wanneer papa eruit gaat (is 5.00 uur) dan gooit ze d’r poppie uit bed, papa legt m dan weer terug en we slapen heerlijk verder.

he maar Kikie wat ontzettend leuk zeg dat dat ineens zo snel gaat, wauw echt knap!!

liefs,
Rinske

O heeeeeeeeeerlijk. Whahaha hier zijn ze er met dit mooie weer vroeger ( 7 uur ) maar ja, met 4 en 6 jaar kun je dan in elk geval nog even samen gaan spelen dus ons hoor je ok niet klagen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

En bedankt he dames

Groetjes,

Michèle

kunnen wij het allemaal maar weer mee doen michèle
wij gaan er wel vroeg uit

Liefs Michelle