Trots omdat Rico kusjes geeft!

Rico heeft naast zijn driftbuien ook geleerd, dat als het over is, hij een kusje geeft. zo lief!
dan hang ik naar voren en tuit mijn lippen, dan tuit hij ook zijn lippen en komt dan met zijn hoofd naar me toe!
en dan geven we elkaar een kusje, vervolgens verbergt hij zijn hoofd in mijn trui en knuffelt ie lekker!
echt een schat! hij heeft die ooit 1x eerder bij mijn vader gedaan, en ook ooit 1x bij mij, maar dan tuite hij zijn lippen nog niet.
nu komt ie er echt speciaal voor naar voren haha! wil er echt een foto van maken maar ja die heb jen et op dat moment weer niet bij de hand of is er niemand om snel een foto te maken.
lief!

Lief! Sinds kort doet Erik het ook, hij komt dan helemaal met z’n koppie naar voren en dan geven we elkaar een kusje. Genieten hè? Dat er nog maar veel kusjes van Rico voor jou mogen volgen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha ja dat is echt genieten, ik probeer m nu constant kusjes te laten geven uit mijn enthousiastme haha hij had er wel genoeg van
ga 't maar niet te vaak proberen anders krijg ik er dadelijk nog geen 1 meer hahaha

Hihi, dat doe ik ook. Straks willen ze inderdaad niet meer. We moeten ons inhouden, Inge…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh ja dat is zo schattig. Dani doet dit ook af en toe. Dan komt hij ineens op me afgelopen en maakt dan al zo;n geluidje mmmmmmm en dan geeft hij me een kus om mijn mond. Nou dan smelt ik weg hoor!!!

Lekker van genieten meid.

hahaa! wat lief!
Ik zou het ook leuk vinden als Rico zou gaan lopen en dan zo op me af komen om een knuffel te halen hahaha.
zie het al voor me, maar tegelijkertijd, zie ik dat niet gebeuren, rico is te druk om mij dan op te merken. Maar goed dat dacht ik ook voordat ie me een kus gaf,
hij zat in zijn kinderstoel en we aten andijvie met spek,
en rico gaf me gewoon ineens een dikke kus haha LIEF LIEF LIEF
wordt er gewoon bijna hysterisch blij van tss

Wat lief dat Rico je zelf kusjes geeft. Tim doet dat ook alleen tuit hij zijn lippen niet. Hij gaat naar voren hangen en drukt zijn lippen tegen mijn mond of wang. Echt zo schattig he als ze je een kusje geven.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker