Even delen hoor!
Gisterenavond voor het eerst borstvoeding gegeven in een restaurant! Ja, ja bij de Pizzaria. Een beetje verscholen en ik wilde mijn dochtertje onder een hydrofiele luier houden maar echt niet, ik wil alles zien mama! Goed schat geef jij mama maar meteen de vuurdoop, dus gewoon open en bloot gevoed. Ging super! Na afloop kwam de serveerster zeggen dat het er zo lief uit zag en, sorry hoor even opscheppen , dat het zo’n lief en zoet meisje was. Hihi! Helemaal nagloeiend van trots zeg ik tegen mijn moeder en haar man hoe blij ik ben dat zij ons helemaal in onze waarde laten. Zich niet bemoeien met de borstvoeding en dat we Rapley doen en heel voorzichtig voeding introduceren ivm allergiën van mama. Nee, natuurlijk schat jullie moeten het gewoon lekker doen zoals jullie het willen en waar jullie je goed bij voelen.
Ik neem een slokje van mijn cafeïnevrije cappuccino en draai mij naar mijn dochtertje die lekker bij oma op schoot alle servetten zit te verscheuren. Zie ik toch dat oma een lepeltje van haar slagroom en chocoladesaus in mijn dochter haar mondje probeert te frommelen! Gloeiende, gloeiende!! En het nog ontkennen ook, nee ik gaf geen hapje hoor ik vind het alleen zo leuk als ze naar het lepeltje hapt. Ja hoor, ik ben gekke Gerrit. En mijn man zag het ook, we riepen tegelijkertijd Hé! (wel fijn dat wij in ieder geval op een lijn zitten ). Het is toch wat. Zo ga je van glunderend trots naar een donderwolk boven je hoofd…bah.
Pizza met een bijsmaak.