Trots Emma loopt los!

Het onderwerp zegt het al.
Ik ben zo trots op mijn kleine meisje, ze loopt ineens los!
Ze is er vrijdag avond mee begonnen, maar heb er toen niet veel aandacht aan besteed, dacht dat het gelukjes waren. Maar gisteren en vandaag is ze de heletijd aan het lopen!, de kamer en de tuin door. Ze vindt het zelf ook helemaal leuk!

Groetjes Gidget

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ooooh lekker hoor!! Hartstikke goed van Emma! Lekker vroeg ook

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Oh geweldig Emma, Kom eens deze kant op kun je het Morgan ook laten zien.

Enne dat wordt bewegen gidget

Groetjes,

Michèle

Wat super! Ik wacht met smart op dat moment. Logisch dat je trots bent op Emma!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wow toppie hoor!!! Mag je met recht trots op zijn

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Goed zeg van Emma! Heel knap! Als ze naar Den Haag gaat, naar Morgan, mag ze ook langs Eindhoven komen om het te showen. Eva doet geen enkele moeite en gaat huilen als we met haar oefenen. Ze wil niet achter de loopkar en trekt haar beentjes op als we haar vasthouden en haar neer willen zetten. We laten haar maar, elk kindje zijn eigen tempo en het gaat haar uiteraard ook lukken! Ze doet stapjes rondom de tafel, dat is het enige nog. Wij wachten gewoon rustig af!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat goedddd!
Oprecht trots mag je zijn!'
Ik heb hier ook zo’n waggelend eendje die de huiskamer & buitenwereld nu heerlijk op zn voetjes verkend, en ik kan je vertellen: Hij kan er geeeeeeen genoeg van krijgen! hahaha …

BNB.

Wat super dat Emma nu los kan lopen.

Wat worden ze dan groot he! Het blijft zo leuk om te zien hoe ze zo druk kunnen zijn met het lopen.

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Helemaal super. Wat zou je trots zijn!!!Helemaal leuk omdat ze er zelf ook lol in heeft. groetjes chantal

Chantal

Fijn zeg van harte met de “mijlpaal”!! En inderdaad al snel joh, Minke loopt sinds 14 -15 maanden ( dus net een aantal weekjes) en ik heb ook nog steeds dat trotse gevoel! Ze lijken opeens al zo groot he als ze lopen, echt zo’n minimensje ipv een baby.

Groetjes!

Lilypie
Lilypie

hallo
ja echt heel leuk om te zien, kost haar wel veel concentratie en energie. Ze pakt ook nog graag even een vinger (voor het gemak).
Ik heb met Emma ook niet echt geoefend en dacht juist laatst dat zal nog wel even duren nu ze (eidelijk) kan kruipen, en ineens doet ze het zomaar! ze is zelf ook erg trots.

We kmen snel even naar Den Haag en Eindhoven gelopen

groetjes!

Hi,

Super zeg, van Emma!

Ik kan je vertellen: Nora loopt nu een week of zes echt los en het is nog steeds haar grootste hobby! Ze heeft nu rennen, klimmen (op bijv. haar poppenbedje…) en rondjes draaien (daarna natuurlijk omvallen van duizeligheid… ) aan haar repetoire toegevoegd, erg leuk om te zien. Behalve dat je buiten goed moet opletten, vond ik het eigenlijk alleen maar voordelen hebben, je zal wel merken dat Emma nu gewoon hheel tevreden is met wat ze kan en wat ze daarin kan ontdekken, dus zichzelf ook lekker van vermaken!

Geniet ervan en geef je meisje maar een dikke knuffel van haar trotse verjaarsgenoot!

Liefs, Liske

Gezellig ik zet de koffie/ thee klaar Oh ja en doosjes rozijntjes voor de meiden om ze te lokken en belonen

Groetjes,

Michèle

@ michele Ja da;s goed, gezellig. We beginnen na het slaapje om een uur of drie met lopen, vanauit hilversum dus… 2012 zijn we er wel!

@Liske wow dan is zij helemaal vroeg aan lopen zeg! zit zeker in de datum Ben heel benieuwd, dat rondjes draaien lijkt me wel heel grappig!

groetjes Gidget