Troetel ruil topic

ik weet dat er een topic over was maar kan m zo gauw niet vinden…
en ik wil dus een troetel ruil topic starten omdat we inmiddels all 5 dubbele hebben.
dus wie doet er mee??? wie wil ruilen?

ik zet eerst het rijtje wat Rico al heeft, en daarna welke hij dubbel heeft ok?

dolfijn
ijsbeer
krokodil
neushoorn
panda
papegaai
zebra

wellke ik tot nu toe dubbel heb zijn:

leeuw
orang oetan
olifant
wolf
tijger.

iemand ruilen?
ik moet dus nog hebben:

arend
beer
eekhoorn
giraffe
gorilla
hert
kikker
nijlpaard
orka
stokstaartje
uil
vlinder (had ik wel maar zijn we kwijt)
en tot nu toe kan ik de kameel OOK niet vinden grrmpf die hadden we ook namelijk

Ik heb alleen een stapel voetbalplaatjes, daar doe je het zeker niet voor???

Groetjes,

Michèle

hahaha nee ik denk dat rico daar heel verdrietig van wordt, dat wil jij toch ook niet Michele?

Morgan wordt er blij van die roept alleen maar Oh stickers. Dus die krijgt er niet te veel anders kom ik in mijn hele huis voetballers tegen.

Groetjes,

Michèle

ik bedoel dat rico verdrietig wordt als ik ze ruil tegen voetbalstickers. dus dat hij dan geen troetels meer heeft
de stickers BIJ de troetels vind hij overigens ook geweldig
hij heeft een eigen muur in de woonkamer waar al jouw kleurplaten hangen die je hebt opgesstuurd
en daar heeft h8ij toen ik even niet oplette ookk een hoop stickers opgeplakt
ik zal je binnenkort is een foto mailen.

enfin IEMAND TROETELS RUILEN???

Snap ik Inge. Morgan heeft er een paar die heeft ze van mijn schoonmoeder gekregen dus die ruil ik niet, ze speelt er gewoon zo mee. Ik heb ook zoiets van het zijn de ouders die ze meer allemaal willen geloof ik want morgan heeft alleen de dolfijnen 3 keer en dat vind ze prachtig en mij boeit het niet

Maar ik kan je helaas niet helpen dus.

Groetjes,

Michèle

ja is ook wel maar ik doe het wel voor hem omdat hij diertjes geweldig vind, en we zijn samen een troetel eiland aan het maken
vandaar snapje daar moeten ze dan ook allemaal in en niet alleen maar een leeuw of dolfijn.
want dan zijn de overige “hokken” leeg.
we zijn het aan het knutselen overigens, rico kleurt het in en weet dat in het water gedeelte de visjes moeten, op het grasgedeelte de olifanten, maar als dan het dichte hok leeg blijft denkt hij ook van: HUH
dan zijn er teveel lege plaatsen
oke dan kan ik zowel in het dichte hok als op het gras een olifant plaatsen maar dat klopt in MIJN ogen dan weer niet

Heb je dat zelf bedacht??? Wel gaaf, morgan rommelt er zo mee, die bedenkt hele verhalen en die worden dan aan mij verteld. Die is me een partij fantasie aan het krijgen niet normaal.

Groetjes,

Michèle

nou… weet je wat het was. wij wilde een troetel eiland kopen
maar die waren uitverkocht
dat was van karton in 3d.
dus nu heb ik daar een paar vellen meegenomen bij de plus (moet je vouwen enzo) en daar bouwen wij dan een reuze eiland van.maar daarom heb ik er meer meegenomenzodat ook dit een 3 d eiland wordt want aan 1 zo’n vel daarkun je niet echt wat mee vind het dom dat ze dat zo verkopen dus dan moet je er zelf maar wat van maken he
ik heb namelijk nog kartonnen dozen en dan plak ik die hokjes die je kunt vouwen daarop en dan knippen we dat uit het karton zodat het toch steviger is dan gewoon a4 papier
nou hopen dat het lukt we zijn alleen nog maar bezig met de indeling en het inkleuren.

haha geweldig ik ben toch wel benieuwd wat ze dan allemaal verteld??

Oh gaaf joh dat wordt heel mooi zo te horen. Wel foto’s maken he als het af is. Oh ze heeft altijd vehhalen over de mamma en de pappa en de baby’s maar ze praat soms zo snel en binnensmonds (vraag me af van wi ze dat heeft) Dat het soms niet helemaal te volgen is. En soms gooit ze er bestaande verhalen die ze kent doorheen. Of ze verteld wat ze die dag meegemaakt heeft op die manier.

Groetjes,

Michèle

ja ik snap je wel hoor maar dat is waar ikk me bij rico eigenlijk zorgen over maakte (even off topic)
hij zegt soms 4 dagen NADAT hij op school is geweest… alsik heb in bed leg: huisje gepeejd!..in het huisje gepeejd.mamaa…ja???
dat zegt hij dan en dan denk ik: is dat wel normaal dat hij dat dan nog zegt dat ie dat vandaag gedaan heeft terwijl dat helemaal niet zo is en dan zo warrig?
ja ik hoor teveel kindjes van zijn groep heel goed praten en die praten niet zo warrig

ik heb een arend dubbel en een uil (als ik ze weer kan vinden igg) zou die wel willen ruilen tegen de oerang oetang en de wolf

before you judge me, try hard to love me

@mamavan3jongens: wordt geregeld! ik heb ze apart gelegd voor je,
kunje ze weer vinden??

ben hard op zoek de kids houden vol dat ik de arend niet dubbbel heb maar ebn ervan overtuigd dat ik die wel heb , ga zo even de banken op ze kop zetten hahaha
de papagaai dacht ik ook dubbel te hebben maar dat weet ik niet zeker.(maar die heb je al)
ik mail je wel zodra ik ze heb gevonden, bouw gelijk even een hok voor ze want die beesten blijven maar weg lopen hahaha

@mamavan3jongens: ik heb je al gemailt heb je die wel gekregen? kan in je ongewenste map terecht gekomen zijn daar heb ik ook altijd last van
enne is goed ik hoor het wel

nee heb geen mail ontvangen ook niet in het vakje ongewenst?? maar heb gister de hele benede verdieping op zijn kop gezet en ze nog niet gevonden, vanmiddag ga ik boven de boel op zijn kop zetten want ze moeten toch ergens zijn!

gister zei de oudste dat de actie alweer afgelopen is??

hmm raar ik heb je via ikkeben gemaild.
hmmzz… mail mij dan is via ikkeben dan heb ik je mail adres in ieder geval.

Meis, ik ben inmiddels COMPLEET! Maar ik heb hier volgens mij nog ergens een neushoorn en een eekhoorn liggen…Op mijn werk dan. Ik laat het even weten als ik ze nog heb, die krijgt Ricootje dan van zijn vriendinnetje Eef! Ik kom er op terug!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wij moeten de olifant en de giraffe alleen nog.
Dus mochten we die na deze (laatste) week nog niet hebben…

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

wat lief rainbow! dankjewel!

@anne: heb jij serieus de olifant nog niet? die heb ik 4 keer haha moet je er 2 hebben? heb je nog een andere dubbel die ik nog niet heb?