He wijffie, ik wens jou en zeker pp morgen heel veel sterkte,hopelijk gaat de operatie naar wens en is ie over een week of 6 weer je eigen ouwe pp
dikke kus van ons allemaal
Kussies
He wijffie, ik wens jou en zeker pp morgen heel veel sterkte,hopelijk gaat de operatie naar wens en is ie over een week of 6 weer je eigen ouwe pp
Kussies
Ook van ons heel veel sterkte en hou je taai, het zal niet meevallen maar weet dat ik aan jullie denk en heel veel voor jullie duim!!
Heel veel liefs, en als je ff moet spuien dan weet je me te vinden he
Knuffieee!!!
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi
lieverds heel erg bedankt heb het aan peet door gegeven, ook hij vind het fijn te weten dat ook jullie mee leven, hij en ik zijn best wat nerveus, maar gaat goed komen ik zal gauw laten weten hoe het gaat met hem kussssssssssssssssssss van ons alle
OH sorry sorry, helemaal niet aan gedacht Tries!!! Misschien heb je het wel van Kim gehoord, we zaten zelf ook ff met onze gedachten ergens anders. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel suc6 PP!!! Nou ja, het is al vandaag natuurlijk, ik hoop dat alles meeviel hoor!
liefs van Monique
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
heeeeeeeeelllllllllllllll veel sterkte gewenst,en voor na de operatie vel beterschap
groetjes bianca
Ik kreeg al via Kim te horen dat alles gelukkig goed was gegaan Fijn hoor!!! En nu ff alle 4 uit de lappenmand blijven!!! Voor een jaartje of eeen nou noem eens een hoog getal
Heel veel liefs en beterschap voor PP
Els
Yep, alles goed gegaan , meer info heb ik ook niet maar jullie zijn weer op de hoogte
Kussies
Fijn dat alles goed ging. Nu hopen dat het goed blijft gaan de komende weken. Zal toch wel? En Kim, wens Tries nog ff veel sterkte van me, je spreekt dr vast nog “live”. Want ze wordt natuurlijk aardig in het diepe gegooid, nu ze er toch wel een beetje alleen voor staat met baby Roy en Jordy.
ze zit niet thuis maar bij de ouders van pp, dus klein beetje hulp heeft ze wel , maar ja hij ligt ook een uurtje rijden verderop dus da’s ook niet erg gemakkelijk
Kussies
Pfoeee gelukkig alles goed gegaan, nu nog opknappen voor PP en dan eindelijk genieten he triesje!!
Ik denk aan jullie
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi
Hoi meiden,
Ik ben bij mijn schoonouders met de kinderen maar ben veel bij peet natuurlijk. hij is gister om 12 uur geopereerd en was om 14:00 weer op zaal helemaal bij en al de grootste praat hij had honger wilde eten en wilde een peuk roken ahahah maar ja dat mocht niet nou je wil niet weten hoe boos ie was hihi kwam ook door de pijn en zo natuurlijk… de nacht is ook redelijk gegaan hij was wel veel wakker maar wel goed geslapen. ook met de pijn ging het wel tuurlijk odet het veel pijn krijgt ook morfine dus daar door is het ook uit te houden hij mag gelukkig weer op zijn zij liggen want ook dat mocht 8 uur niet drain mag er vanmiddag uit. ga vanmiddag weer naar hem toe en blijf daar dan tot vanavond jordy gaat ff mee maar gaat met mijn schoonvader weer naar huis natuulijk…
lief meiden dat jullie er toch altijd weer zijn he…
tis ff moeilijk maar we gaan er vast komen, helaas heeft de arts gezegt dat hij er niet helemaal vanaf zou komen daar horen we nog meer over…
tries
Beste ikke benners,
Wil jullie via dit forum even bedanken voor alle lieve berichten die er gepost zijn.
Het gaat al weer aardig de goede kant op, mag vandaag eindelijk weer een stukje lopen en zelf weer naar het toilet (hele opluchting).
Voor de rest mag ik veel minder dan wat ik wil maar dat is tenslotte toch ook voor mijn eigen bestwil.
Nou dames bedankt voor de steun.
Groetjes,
Papa van Jordy & Roy
Blij dat te horen PP. Dat je ook weer zelluf naar toilet mag gaan, moet een heeeeeele opluchting zijn (is echt het ergste van het zh vind ik zelf). En, ja je moet wel echt rustig aan doen ,anders heb je jezelf er mee.
Liefs van Monique (voor jullie allemaal natuurlijk)