was ukkie op schema weer en heb je hem weer uitgebreid bewonderd?
Kussies
hihi ja meiden, het ligt weer gewoon op schema, buikje iets minder maar waarschijnlijk komt dat omdat het in een onvolkomenstuit ligt (schijf je dat zo?) en het buikje dan beetje word in gedrukt door de beentjes die er tegen liggen…
verder was alles goed alleen weer een stuit maar het draait nog steeds dat voel ik zelf ook dus we hebben het er wel over gehad van wat als? maar we moeten nog ff aan kijken er zijn er zelfs bij die op het laaste moment dus nog met wk 40 draaien er is dus hoop hahahah…
verder Jordy waarschijnlijk de waterpokken… weet het eigelijk wel zeker maar omdat hij van de week helemaal onder de warmte uitslag zat dacht ik ff van niet maar het wordt steeds erger en zijn meer blaasjes nu… dus we zien het morgen echt zeker…
Liefs Tries
niet erger geworden dus waarschijnlijk toch geen waterpokken we zullen zien vanacht heeft meneer niet geslapen dus ik ook niet 1 werd ie wakker en had er echt geen zin meer in, ik ga dus nu ook maar ff liggen want ik voel me als of ik de hele avond ben doorgezakt hihi
Tries