Heel veel sterkte morgen met jordy…
mag hij de zelfde dag naar huis eigenlijk???
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Heel veel sterkte morgen met jordy…
mag hij de zelfde dag naar huis eigenlijk???
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Ja ook van hier heel veel suc6.
Volgens mij mocht hij om 2 uur weer naar huis toe als alles goed is gegaan.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Ik heb gebelt vanmiddag en Jordy wordt vrijdag de 14de geopereerd.
We moeten er om half 12 zijn en waarschijnlijk zal hij rond 14:00 geopereerd worden…
Sterkte morgen Tries, dikke knuf voor Jordy!!
Groetjes Nathalie & Co
Héél veel sterkte morgen!
Hoop dat je ons morgenavond kan vertellen dat het heel erg meegevallen is!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Heel erg veel sterkte met je ventje morgen. Ik hoop dat het allemaal een beetje mee gaat vallen en dat de zorgen die ervoor waren het grootste euvel blijken te zijn geweest. Alvast een hele dikke knuffel !
Heee bedankt meiden…
Vanavond eerst nog met Roy op de hap gezeten, om 17:00 was nog ff laatste dingetjes strijken, ik ruim me strijk bout gelijk op, en zeg tegen Roy niet aan de strijkplank komen die is heeel heet! en wat doet meneer hij pakt hem beet!!! ja hoor hand verbrand… behoorlijke blaar en gillen natuurlijk…
Zalf gehad voor de pijn en tegen evt en ontsteking grrrrr wat een mannetje is het ook!
Tries
ohhh ja als hij gewoon naar huis mag (wat wel waarschijnlijk is) zal ik een update geven anders mischien via kim of zo…
Tries
Oef, Roy toch!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
ooo tries ik wens je veel sterkte met jordy .knuffels jordy het gaat allemaal goed komen . ook sterkte met roy dat komt er nou weer lekker bij.sterkte meis knuf
groetjes marielle mama van
10-10-01
O nee he, pffffffffffff mannie toch. Helpt die zalf een beetje ?
Ben benieuwd naar de update, veel succes en sterkte vandaag.
Auw auw, Roy.
Ik weet wat hij voelt, ik heb 2 weken geleden ook een aanvaring met mijn strijkijzer gehad.
Lekker dik smeren met de zalf!!!
Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat nu.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
ach kereltje toch
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word