Hier gaat alles verder goed hoor, ben nog steeds aan het werk. En het bevalt me prima… helemaal nu Fabienne zo aan me vastgekleefd zit. Even wat anders aan mijn hoofd. Ik las dat Jordy ook bijna naar de psz gaat? Hoeveel keer per week gaat hij?
De andere twee meiden worden nu echt snel groot. Soms lijkt het wel langs me heen te gaan, maar dat halen we op andere momenten wel weer in! Tja, ik moet zeggen… sinds ik werk moet ik echt mijn tijd indelen… dan een beetje voor die en dan is die weer aan de beurt. Want ook de huishouding draait door. En ik moet zeggen dat dat me redelijk af gaat. Ik heb vrijwel elke dag mijn wasmand leeg, en we hebben een klein huis dus dat scheelt… ![]()
Jeff is ook weer volop aan het werk nog steeds in de IT branche heeft denk ik 3 ontslagrondes overleeft. Dus knap he?
Ben nu ook bezig met een website, gewoon voor de ontspanning, aangezien computeren nog steeds een van mijn grootste hobby’s is! Gewoon leuk een beetje aanklooien!
Hoe gaat het verder bij jullie, dus Jordy heeft gewoon echt angsten. Nou bij Fabienne is het echt haar zin door drijven, een pittig meisje hoor! Jordy mag wel blij zijn met sofietje… ![]()
Hoe gaat het trouwens met je zusje?
Liefs ellen