Tries

Dus het is bij jullie ook zo, jordy is iets ouder dan Fabienne toch? Volgens mij iets van twee maanden? Ik kan me het echt niet herinneren dat de andere twee ook zo waren, maar ik word er echt af en toe moedeloos van!

Ik hoop stiekum dat het sneller over gaat nu ze naar de ps gaat! Maar goed ik ben zelf ook peuterspeelzaal leidster geweest… dus ik weet ook dat het heel lang kan duren bij sommige kinderen!

Maar ik moet vanaf nu gewoon keihard zijn tegen haar, want ik heb echt het gevoel dat ze me in de maling loopt te nemen!

Liefs ellen

Ja jordy is van mei, dus nu 2 jaar en 4 maanden… Ik merk dat het echt angst is hij is kompleet overstuur, als jordy mij in de maling neemt gaat ie piepen zeg maar… alles op tv was vandaag ook eng kan echt niks aanzetten of hij vind het eng. brrr maar ja het zal inderdaad over gaan. ik schenk er weinig aandacht aan denk dat dat het beste is. zeg alleen dat het niet eng is…

Hoe gaat het verder bij jullie?

Tries

Liefs Tries

Hier gaat alles verder goed hoor, ben nog steeds aan het werk. En het bevalt me prima… helemaal nu Fabienne zo aan me vastgekleefd zit. Even wat anders aan mijn hoofd. Ik las dat Jordy ook bijna naar de psz gaat? Hoeveel keer per week gaat hij?

De andere twee meiden worden nu echt snel groot. Soms lijkt het wel langs me heen te gaan, maar dat halen we op andere momenten wel weer in! Tja, ik moet zeggen… sinds ik werk moet ik echt mijn tijd indelen… dan een beetje voor die en dan is die weer aan de beurt. Want ook de huishouding draait door. En ik moet zeggen dat dat me redelijk af gaat. Ik heb vrijwel elke dag mijn wasmand leeg, en we hebben een klein huis dus dat scheelt…

Jeff is ook weer volop aan het werk nog steeds in de IT branche heeft denk ik 3 ontslagrondes overleeft. Dus knap he?

Ben nu ook bezig met een website, gewoon voor de ontspanning, aangezien computeren nog steeds een van mijn grootste hobby’s is! Gewoon leuk een beetje aanklooien!

Hoe gaat het verder bij jullie, dus Jordy heeft gewoon echt angsten. Nou bij Fabienne is het echt haar zin door drijven, een pittig meisje hoor! Jordy mag wel blij zijn met sofietje…

Hoe gaat het trouwens met je zusje?

Liefs ellen

Jordy begint met 1 ochtend zijn juf belde toevalling vandaag maar ik was naar de beurs dus belt ze volgende week voor een huisbezoek en alles uit te leggen ben benieuwd, jordy is nu 2 jaar en 4 maanden…

hier gelukkig ook alles weer oke, met mijn zusje gaat het naat omstandigheden redelijk ik mail je daar wel een keer over… kan me voorstellen dat het best eens moeilijk is als je werkt, zelf hier gaat er veel langs me heen het gaat allemaal zo snel…

fijn dat het met jeff zijn werk oke gaat, is het nu echt over het reoganiseren?

Liefs Tries