Tries

hoe was het vandaag gegaan bij de tandarts

las net namelijk je berichtje op de van dylan en de tandarts en ja vandaag is het maandag

groetjes bianca

Sorry meis wat onwijs lief van je dat je aan heb gedacht. onder tussen ben ik al 2 keer geweest en kan ik weer lachend op de foto met mijn kinderen hiep hoi… ben ziek geweest van angst maat tis eigelijk wel mee gevalllen, maar vandaag moest ik weer was die angst er toch weer er moet nog heel veel gebeuren maar ben wel heeeeel erg trost op me zelf

onwijs leuk en lief dat je er aan heb gedacht

Liefs Tries

kijk zie je wel het valt allemaal mee

weet het hoor angst voor een tandarts hans van mij ook en nu de laatste 3 jaar gaat het goed,en heeft hij zelf geen verdoving meer met vullen

maar ik vind je heel dapper

groetjes bianca

je bant een schat… maar nog tis belachelijk maar liever 10 bevallingen ban 1 maar tandarts…

tis heel raar maar niet uit te leggen…

en de rekening wil je al helemaal niet weten tot nu toe 8 tanden gedaan 600 euro tis nog niet eens de helft hihi heb gelukkig een goede verzekering die bijna alles vergoed

Tries

Nou, ik vind dat helemaal niet raar. Ik heb eigenlijk nooit iets bij de tandarts en toch… zenuwachtig ben je altijd!

Al kan die vent (of vrouw) nog zo vriendelijk zijn, het is en blijft een tandarts en dus moet ik hem niet

Goed hoor en ga zo door!

Groetjes Miriam