we zijn nu 2 dagen verder hoe is het nu
of blijven nu de weeen weg
groetjes bianca
Ja Tries, vertel eens hoe het nu gaat? De baby zou nu toch geboren worden? Gaat alles wel goed?
groetjes Monique
ben ook wel benieuwd of je weer tante bent of dat baby lekker blijft zitten waar ie goed zit
Kussies
Nee wel weeen maar stoppen steeds… zal je straks zien dat het als nog tot de uitgerekende datum blijft zitten hahaha nee dat kan en mag niet… denk dat het van de week wel gaat gebeuren laat het echt gelijk weten… ben er zelf niet zoveel ben veel aan het leren vandaar
Tries
leuk dat jullie zo benieuwd zijn
Liefs Tries
Tja had haar vandaag nog ff, en zelfs de weeen zijn gestopt pffff mijn schoonmoeder zei al je zal staks zien dat ze nog ingeleid moet worden…
Liefs Tries
Hahaha moet ik nog een beetje om lachen ook, ja zal je zien, moet ze nog ingeleid worden ook! Hoe bedoel eigenwijze baby hahaha.
Suc6 met leren!
groetjes Monique
Donderdag heb ik examen, 50 vragen: ja/nee-vragen, meerkeuzevragen en open vragen.
ik heb 5 jaar geleden ook al examen gedaan maar toen gezakt (1 vraag te veel fout grrrr)
was ik toen maar door gegaan want het is nu heel moeilijker dan toen pfff maar ja, duimen jullie maar voor me
Tries
Liefs Tries
Ik heb ook 2 x gedaan heb, over mijn theorie. 1e x ook 1 te veel fout. En mijn rij examen is ook in 2x gebeurd. Nog wel knap eigenlijk, als je nagaat dat ik beide keren om 8.00 uur smorgens, doordeweekse dag natuurlijk, moest beginnen! Dusse…schooltijden!!! En ja, ik moest de snelwegen op en bij de scholen gaan rijden. Kan je verzekeren: dat is NIET leuk! Maar goed, 2e x is het gelukt, pffffff. Ben dr errug blij mee, heb het nu (geloof) 8 jaar ofzo. Dankzij mijn papa trouwens. Die is chauffeur en vond het belachelijk, dat ik niet ging lessen (had geen zin), dus hij had het gewoon al afgesproken met een collega van hem, die ook rijles gaf… Die belde me op, dat hij de volgende dag voor de deur stond. Waaaahhhhh, nachtmerries gehad die nacht. Nu vind ik autorijden echt fantastisch ahahahhaa. Kan ook niet anders, zit in mijn genen, want ook mijn broer is een chauffeur haha.
He Tries, kom op, niet te zenuwachtig worden, niet te hard leren hoor! Dan lukt het niet meer…
groetjes Monique
Tja mijn ouders hebben het mij ooit belooft, maar ja…
kost allemaal een hoop geld maar voor mijn gevoel krijg ik er een hoop voor terug, een heel klein beetje mijn zelf, daar doe ik het ook voor, ik kan nergends heen, ben altijd afhankelijk van anderen, iets waar ik echt niet tegen kan… ben een zelfstanding persoon en heb het gevoel dt nu zeker niet te zijn, en dat heeft niks met mijn kids te maken maar echt met me zelf… wil weg kunnen, uit huis,wat leuks doen met mijn kids zonder dat ik daar een ander voor nodig heb ook papa ookal vind hij het heerlijk dan nog wil het zelf kunnen doen
hihi snappen jullie het nog?
Tries
Liefs Tries
Mijn schoonzus ligt weer in het ziekenhuis, gister avond verloor ze wat vruchtwater en is gelijk opgenomen na 2 uurtjes kwamen ook de weeen en heeft 3cm ontsluiting maar om half 5 vanacht stoppte de weeen weer en werd ze weer terug gebracht naar zaal, het zal niet lang meer duren maar is nu al een raar kind hahahahaha
Tries
Liefs Tries
Hihihi dat wordt een kind, waar je je handen al vol hebt hahaha. Ik hoop toch dat het nu gaat doorzetten en dat het kindje gezond en wel ter wereld komt hoor. Zijn lange maanden geweest voor ze.
Enne…ja heerlijk hoor je rijbewijs. Volgend jaar kopen we een autootje (Pandaatje) en dan kan ik ook weer overal heen gaan. Kan haast niet wachten!
groetjes Monique
Pff…denken ze dat het nu eindelijk begonnen is, stoppen de weeen weer!
Ben erg benieuwd of het nu door gaat zetten!
Groetjes, Bianca
jeetje nou hoop dat het doorzet en dat ze dadelijk hun kindje mogen vast houden
groetjes bianca
we zijn nu weer 5 dagen verder hoe is het ermee tries
helemaal niet nieuwsgierig hoor
groetjes bianca
pfff gek worden we er van… zij helemaal…
dinsdag wordt ze ingeleid, omdat haar vliezen zijn gescheurt laten ze haar lopen… er wordt nog steeds vruchtwater aangemaakt … maar dinsdag komt het op zeker… maandag gaan wij op vakantie… mijn schoonouders zouden mee gaan, maar dat wordt dus woensdag, dat ze waarschijlijk zullen komen… zo moet het blijven zitten en zo komt het niet… bijna om te lachen, maar dat is het voor haar zeker niet, geestelijk trekt ze het echt niet meer, ze voelt de kleine niet meer door dat er bijna geen vruchtwater meer is, alleen heel soms beetje de hik, das en goed teken, om de dag wordt er een ctg gemaakt vandaag nog, kleine maakt het goed, bloed ook goed, word allemaal om de dag bekeken… maar dinsdag op zeker is het kleine er…
hoop het maar voor iedereen… voor haar en mijn schoonouders… was er van morgen ff mijn schoonmoeder huilde gewoon, dat ze niet met ons mee kon op vakantie, gewoon alles
vanaf maandag kan ik dus niks melden vrijdag ben ik er weer
Liefs Tries
Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 26 Sep 2003 23:48:45
Jemig, wat een gedoe hè?
Ik moet er niet aan denken zeg!
Kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt op het laatst…
Zou heel blij voor ze zijn als de baby dinsdag gezond ter wereld komt!
Liefs, Bianca
P.S. waar ga je naar toe op vakantie? Lekker naar de zon?
Hoi hoi,
Zoals ik op msn ook al zei, ik snap ook niet, dat ze het niet nu halen. Bij Veronica was het ook een scheurtje, met 37 weken en ik werd toch ingeleidt.
Nou ik hoop dat het nu snel zal komen hoor. En dat je schoonouders mee kunnen met vakantie ook!
groetjes Monique