Tries heeft een nichtje

Triesje stond op mijn antwoord apparaat, haar schoonzusje is bevallen van een meisje, ze heet Amber, weegt 2700gram en is gehaald met een keizersnede vanochtend.

oohhhhhh fantastisch zeg eindelijk hebben ze hun klein wondertje in de armen

groetjes bianca

Ooh, wat goed zeg!!!
Eindelijk!
En 2700 gram vind ik nog netjes hoor!
Heerlijk dat ze nu kunnen genieten van hun kleine meid.
Hopelijk is alles goed gegaan en gaat het met de kleine ook goed.

Groetjes, Bianca

Oh wat goed! Dus kindje is toch met een keizersnee gehaald! Hoe is het toch mogelijk he. Mooi gewicht zeg! En dat voor een dametje, wat eigenlijk veel eerder wilde komen! Alles gaat goed met Amber? Mooie naam hoor, ik opperde hier bij beide kindertjes Amber…

groetjes Monique

Gefeliciteerd!
Hahaha ik weet wel dat het een schoonzus van Tries is en dat ze hier niet op het forum zit,maar ben toch heel blij voor haar.
Groetjes Eljada

Tries, Gefeliciteerd.
Gelukkig dat het kindje gezond is en ze samen met haar mama de bevalling goed doorstaan heeft.

Eindelijk!
Gefeliciteerd!
Fijn dat alles goed gaat

Groetjes Mim

Leuk zal het allemaal aan haar laten lezen…

het werd een keizersnee omdat de navelstreng om haar halsje zat, (goed dat ZE DAT VANTEVOREN voelden)

morgen komt ze naar huis en zondag gaan we er naar toe, we zijn natuurlijk vandaag thuis gekomen… ze krijgt bij voeding omdat de borst niet zo goed ging, omdat het een keizersnee is duurt het wat langer het goed op komt… dus nu wat bij voeden en vandaar was het iets aangekomen weegt nu 4,9 pond

ben benieuwd, wij hadden voor een meisje ook Amber of Naomy

grappig want verder zijn we erg verschillend ook over namen

Tries

Liefs Tries

Hoi Tries,

Ik had je via een andere Topic al gefeliciteerd met je nichtje, maar het is fijn om te horen dat ze morgen naar huis mag!
En dat alles goed gaat!
Heel veel plezier zondag als jullie erheen gaan!

Groetjes, Bianca

Kregen vandaag telefoontje ze mag niet naar huis, de temratuur van Amber was te laag, nou was ze erg veel afgevallen omdat de bv wat langer buurt met komen dan als het een gewoone bevalling was geweest, hopelijk maandag dan, ze ligt nu op de couveuseafdeling… maar morgen gaan we er wel naar toe

Tries

Liefs Tries

Hè, wat zal dat een teleurstelling zijn voor je schoonzusje zeg (en je broer natuurlijk)
Maar goed, het belangrijkste is natuurlijk Amber.
Laten we hopen dat het gauw weer beter gaat!

Groetjes, Bianca

Tis de zus van mijn man ff voor de duidelijkheid…

had het haar man aan de bel, blijkt dat Amber een hart ruis heeft dat was dus de reden dat ze niet naar huis mag maandag wordt er een hartfilmpje gemaakt

duimen dus

Liefs Tries

Hoi tries, sorry voor de blunder!
Ik zat nog te denken: een schoonzus…dan moet het de vrouw van haar broer zijn…Nooit bij stilgestaan dat het natuurlijk een zus van je man kon zijn! (ik twijfelde wel of jij wel een volwassen broer had)
Maar goed, nu snap ik het, vergeef me mijn blunder

Wat vervelend zeg, die hartruis. Wat ik er zelf vaak over gelezen en gezien heb (op tv) is dat dat lang niet altijd erg hoeft te zijn, dat veel mensen het hebben. Maar ik snap dat dat natuurlijk nagekeken moet worden! Hoop dat het allemaal meevalt!
Veel plezier morgen, je bent vast en zeker erg nieuwsgierig of valt dat wel mee?

Liefs, Bianca

Ohhhh gelukkig alles oke!!
Gefeliciteerd!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi