Treinkaartjeshandelaars

Aaaaarghh wat iritant zeg! Kruidvat verkoop momenteel treinkaartjes voor 1 dag in het weekend onbeperkt door nederland reizen voor 1 persoon, voor 12,50 per stuk. Wij willen graag een dagje met Joey naar Scheveningen/Den Haag dus ik ging uiteraard achter die kaartjes aan

Ik ben hier bij 4 kruidvatvestigingen geweest en overal al uitverkocht! Blijkt dat er mensen in rijen voor de winkels hebben gestaan op de eerste verkoopdatum!
Nou zat ik net op marktplaats te kijken, en daar worden diezelfde kaartjes gewoon voor 20 euro per stuk aangeboden! Bieden vanaf 20, dus daar verdienen ze lekker op! Maar dat is toch raar? Mag zoiets dan gewoon? Tof handeltje zeg, grote partijen kaartjes inkopen en met dikke winst weer verkopen! Grrrrr hier kan ik em echt boos om maken!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Was die actie niet met een max. aantal kaartjes p.p.? Zoniet, dan zou dat wel klantvriendelijker van het Kruidvat zijn.

Je kunt ook evt. een klacht indienen bij Marktplaats. Kan best dat ze al die advertenties eraf halen.

Groetekes, Sje

Ja er zit vast wel een maximaal aantal kaarten per persoon regel aan vast, maar er worden dan ook vooral 2 of 4 kaartjes aan geboden.
Kijk als je tegen de laatste datum dat ze geldig zijn de kaartjes tegen een lagere prijs aanbied, dan kan dat natuurlijk. Dat je ze gekocht hebt en er zelf geen gebruik meer van kan maken, maar in de eerste week dat ze verkocht worden bij Kruidvat gelijk voor hogere prijzen op MP… Koop ze dan niet, en laat ze lekker beschikbaar blijven voor mensen die er wel zelf gebruik van willen maken!

Maarja, niks aan te doen, wij gaan wel voor een lentetour van NS zelf, dan ben ik ook 45 euro kwijt en reis je ook nog een 1e klas

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers