Trappen met driewieler

hoi allemaal,

misschien een gekke vraag maar lieke heeft al een tijdje zo’n driewieler met duwstang. ze kan al goed bij de trappers maar krijgt net de slag van het trappen niet zelf gemaakt. Nu vroeg ik me af wanneer ze dat zouden kunnen. Wanneer konden jullie kindjes dat? Volgens mij is het nog wat vroeg of heb ik het mis?
Lieke is nu 2jaar.

groetjes Gytha

Oh dat kan nog wel even duren hoor voordat ze die slag te pakken hebben. Mijn neefje is bijna 3 en die heeft het ook net pas door.

Dus het is niet gek dat Lieke het met haar net 2 jaar nog niet helemaal door heeft.

Groetekes, Sje

Ruben is nu bijna 4 jaar en vertikt het om te leren fietsen, hij krijgt het trappen op zijn manier niet voorelkaar.
dus wij hebben vandaag eens een step aangeschaft en die jongen is werkelijk waar de hele middag zoet geweest.
voor zijn verjaardag zitten we aan een loopfiets te denken zodat hij zijn beenspieren wat kan aansterken wie weet dat hij het trappen dan wel voorelkaar krijgt.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Een loopfiets schijnt ontzettend goed te zijn om straks makkelijk zonder zijwieltjes te leren fietsen. Zag er deze week een heel klein jongetje op tekeer gaan. Ziet er heel stoer uit en inderdaad, super voor de beenspieren!

Dus goed idee Marianne zo’n loopfiets voor Ruben!

Groetekes, Sje

ja inderdaad, en ze leren hun evenwicht te houden.
ehm…denk dat ik na veel malen toch voor de loopfiets ga deze verjaardag

Groetjes Marianne mama van Ruben

Bij Dewi lukte dat ook niet op zo’n driewieler.
Toen hadden we een gewoon fietsje gekocht met zijwieltjes en daar reed ze gelijk op weg. Ik denk dat het te maken heeft dat die beentjes op die driewieler vooruit zitten ipv naar beneden.

Nanik kan het ook niet hoor maar probeert het ook niet.
We hebben voor haar ook een loopfietsje. Dat gaat nog niet heel goed maar inmiddels komt ze wel zelfstandig vooruit en kan ze zelf sturen.

Ik vind het echt een leuk ding hoor zo’n loopfiets. En je hebt ze in verschillende maten. Zou ik zeker kopen hoor

Bianca

Mijn oudste zoon kon met 2 jaar en 3 maanden al zonder zijwieltjes op een 16 inch fiets fietsen,had hij geleerd op de creche.

Mijn jongste is nu 22 maanden oud en fietst al wel op een driewieler,maar op een 12 inch fietsje komt hij nog niet echt vooruit,misschien omdat hij kwa lengte toe is aan een 16 inch fiets?

Ik ga voor zijn 2de verjaardag een 16 inch fietsje met zijwieltjes kopen.
12 inch word het helaas niet omdat meneertje met zijn 22 maanden al 98 cm lang is,dus met zijn 2de verjaardag 1 meter,dus te lange benen.

Ik weet niet wat gemiddeld is voor te leren fietsen,maar ik denk dat ze het trappen op een 3 wieler pas met 2,5 jaar horen te kunnen.
Suc6 met het leren trappen.

bianca waarom maak je voor de derde keer een nieuwe ikkeben naam aan?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

hoi, puck kan sinds 2 weken echt goed fietsen.

Hoi Kim
ik krijg bij de andere inlognamen de melding dat de naam en wachtwoord niet bestaan,en heb al vaker de nieuwe wachtwoord of wachtwoord herinnering aangevraagd en ook die pakt hij niet in combinatie,vandaar.

en weet echt niet meer welke nu bij welke hoort,aangezien ik nu een andere pc hebt omdat de andere gecrasht zijn

Ik had de blaadjes met wachtwoord enzo bij mijn exvriend liggen die ik dus niet meer ziet.

Vandaar. sorry

mail me dan
want ik heb het even nagekeken en ik kan met alleen simpel zoeken al 4 inlognamen alleen voor jou vinden, beetje rot

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”