Trappeldetrappel

Kaya voel ik dus al vanaf 13 weken.
En de laatste paar weken kan ze aardig tegen mijn blaas aan trappen soms
Maar meestal was dat hooguit een half uurtje ofzo (paar keer per dag)
Vandaag is het dus al vanaf ongeveer 15.00 uur aan de gang
Non-stop voel ik haar trappelen en constant heel laag in mijn buik, op mijn blaas dus.
En ik maar naar de wc rennen steeds, hahahaha!
Wel komisch hoor

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Ehm…hier niet
Stephan heeft me werkelijk gek getrapt af en toe. Zooo vaak en zooooo hard
Af en toe deed het zelfs echt flink pijn.
Die was echt super beweeglijk.
Na de geboorte viel het allemaal wel mee, qua druk doen (wel was hij vaak wakker, net als in mijn buik )
Maarre…zoals hij nu is, herken ik hem heel erg met hoe hij destijds in mijn buik was: heel druk, actief, beweeglijk

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Haha
Hier nog 1 hoor werd door Robin flink in elkaar getrapt maar door deze ook
Vandaag is het heel erg aan het draaien
En dat doet soms ook wel zeer

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

dylan trapte niet vaak maar als hij trapte kon ik zijn voetje pakken hihih

kaitlyn was ook zo woelwater in me buik

geniet ervan bieb,ondanks dat ze je blaas steeds te pakken heeft

OHHHHHHHH heerlijk… Gek is dat, dat je je kindje al zo goed kent alleen door het bewegen en trappen in de buik. Evianne is precies zo als ze in de buik was en Jessin ook denk ik.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Haha, ik voelde Cas beter en meer schoppen omdat mijn placenta bij Cas aan de achterkant lag en bij Lisa aan de voorkant.

Maar geniet maar lekker van die leuke schopjes, voor je het weet zijn ze weer over.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Nou, wat ze nou gisterenavond laat in bed deed??? Ze draaide zich blijkbaar om ofzo.
Maar op zo’n maffe manier dat het voor mijn gevoel helemaal niet “paste” Hahaha!
Maf hoor, ze knalde zowat mijn buik uit zeg, leek wel alsof ze “klem” lag (bij wijze van hè )
Eindelijk, na een minuut of 10, lag ze weer normaal

Enne…zo druk trappelen in bed dat ik echt zoiets had van: gaat het lekker? Hahaha, nog ff en ik kan dr nu al niet meer van slapen Lekker druk meisje hoor

Gewijzigd door - Bieb op 16 Jul 2005 08:20:43

hihi geniet lekker van je drukke meissie!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Nou trappelen kunnen ze flink heb ik wel gemerkt, Ik ben dus Tatiana ben nog heel jong 20 jaartjes (september 21jr) en ben in verwachting van de eerste. ben nu bijna 28 weekjes zwanger dus het begint al aardig spannend te worden allemaal maar kijk er ontzettend na uit… alleen dat getrappel is altijd op de verkeerde momenten en dan zie je je hele buik heen en weer gaan maar wel een ontzettend leuke ervaring dit allemaal mee te maken

Geniet van elke dag zoals die is…

oh joh heerlijk zo’n beweeglijk kind in je buik.
gennaro was ook heeeeeel druk in mijn buik , maar oh zo’n rustige baby!
geniet er van. (ik zelf mis het af en toe nog steeds dat getrappel)

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Leuk hè Tatiana!
Kaya wordt nog steeds elke dag een beetje drukker in mijn buik.
Eergisteren avond had ik mijn hand op mijn buik (ze was even super druk ) en toen voelde ik dat ze de hik had

En Maureen, Stephan was ook mega druk in mijn buik, maar ook een rustige baby.
Dat had ik toen niet verwacht, ik dacht dat hij buiten mijn buik dan ook druk zou zijn.
Wél was hij altijd vrij beweeglijk met zijn handjes enzo. Ook als hij sliep.

ja dat had gennaro dan ook wel weer… ik heb hem toen ook een paar weekjes ingebakerd gehad, daar hij steeds wakker werd van de ongecontroleerde bewegingen van zijn handjes…

voor de rest super lief en rustig… en dat is hij nog steeds

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

ik had soms het gevoel dat ik in zon enge buitenaardse film zat, dat er een alian uit me zou komen zetten ofzo, zo erg trapte, draaide, koprolde tara… haha… alsof me buik dus uit elkaar zou knappen… kan me nog niet voorstellen dat die baarmoederwand enz dat allemaal gehouden heeft… vond het eerlijk gezegt de laatste paar weken echt goor aanvoelen… ik hield elke keer me adem in als ze draaide, zon raar en onmenselijk gevoel… :smiley: :smiley:

maar gelukkig kwam mijn mooiste meissie eruit… :smiley: