Traphekjes

Ik heb een heel groot probleem, Rick loopt bijna de hele kamer “los” door. Hij pakt nog wel alles even vast om toch nog even houvast te hebben. Maar nu komt het ik ben opzoek naar een traphekje voor mijn trap beneden. Gewone traphekjes kan ik niet kwijt omdat hij of mijn buitendeur of de gang afsnijd als hij open gaat. ik dus speuren op internet en ik vond een geschikt traphekje genaamd kiddyguard. Dit is een traphekje way oprolt dus ruimte besparend.Maar ja nergens te vinden hier. Ja via Babywalz, maar ja die zijn ook 100 euro inc. verzenden. Wie heeft er nog een idee voor mij. Harmonica hekjes vind ik zelf te gevaarlijk omdat Rick daar zijn hoofd door kan steken.

goetjes Bianca mama van Rick

harmonica hekjes zijn verboden hoor

enne die rolgordijnhekjes zijn echt overal te koop… maar inderdaad rond de 75 euro

groetjes Kim, mama van

en

nou hier in Vlaardingen is er heel moeilijk aan te komen. Er is geen leverancier die ze kan leveren.

beter baby is alexandrium had ze en ik meen rond de 60 euro daar

bestaat die nog dan, ik dacht hij vorig jaar stopte, maar ik ga zeker kijken bedankt

wij hebben er 1 van de gamma gekocht.

Beter Baby was inderdaad failliet, maar een aantal zaken hebben een doorstart (of hoe die term ook heet) gemaakt en bestaan dus nog.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003